پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 11:31

فرماندار گچساران: بودجه گچساران 2 برابر بودجه سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است

 فرماندار گچساران از تأمین اعتبار برای تمام پروژه‌های عمرانی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش بویرنیوز،  عبدالرحیم رحیمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: نظام ما مدیون خون شهدا و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: همه شهدا، جانبازان و آزادگان با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود خدمت بسیار بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمام دولتمردان از ابتدا انقلاب اسلامی تاکنون همه در خدمات‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند، افزود: تلاش و خدمات آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

رحیمی گفت: ما به عنوان یک خدمتگزار کوچک سعی کرده‌ایم هرچه در توان داریم بدون خستگی به خدمات‌رسانی به مردم بپردازیم.

وی به برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و روستاهای گچساران اشاره کرد و افزود: گازرسانی به همه روستاهای گچساران اکنون در حال اجرا است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به برخی روستاهای بویراحمد گرمسیری تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به برخی از این روستاها در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رحیمی از اجرای 40 پروژه شهری در حال حاضر در گچساران خبر داد و گفت: با وجود مشکل کمبود اعتبار در کشور، در حال حاضر گچساران در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی در کشور اول بوده و اعتبار برای همه پروژه‌های عمرانی در این شهرستان تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه گچساران 2 برابر بودجه سایر شهرستان‌های استان است، تصریح کرد: پروژه کمربندی گچساران که چندین سال تعطیل بود، از 7 کیلومتری که مانده بود، اکنون 5 کیلومتر آن آماده افتتاح است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید دست به دست هم دهند و در خدمات‌رسانی به شهروندان تلاش کنند.

منبع: تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117433
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما