چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 16:04

عامل رکود پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های مهم عمرانی کهگیلویه و بویراحمد، نبود برنامه زمان‌بندی عامل رکود پروژه‌های عمرانی عنوان شد.

خبرگزاری فارس: نبود برنامه زمان‌بندی عامل رکود پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، ظهر امروز نشست بررسی وضعیت پروژه‌های بزرگ عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد«14 پروژه مهم عمرانی» به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون عمرانی استاندار، مسئولان راه و شهرسازی و برخی پیمانکاران این پروژه‌ها برگزار شد.

پژمان نیک‌اقبالی در این نشست با بیان این که برخی از این پروژه‌ها نسبت به پروژه‌های دیگر اولویت دارند، اظهار کرد: این پروژه‌ها بیشتر در حوزه، ورزش، راه و شهرسازی، خدمات شهری و فرودگاه است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای برخی از این پروژه‌ها به اندازه اعتبارات تملک دارایی اعتبارات ماده 180 گذاشته‌ایم تا زودتر به بهره‌برداری برسند.

وی دو پروژه مهم را یکی بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج و دیگری 100 تختخوابی گچساران عنوان کرد و افزود: در بحث بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج از پیمانکار خواسته شده که تا آخر سال 12 میلیارد برای ساخت آن هزینه کند.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این موضوع که بیان آماری در خصوص فعالیت 70 یا 80 نفر در پروژه‌های عمرانی دردی از رکود پروژه‌ها را درمان نمی‌کند، افزود: باید مشخص شود که تا چه اندازه پیمانکار و پروژه در برنامه زمان‌بندی شده جلو رفته‌اند و یا اینکه در چه زمانی با چه اندازه تغییر در پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها دچار تحول می‌شوند.

سید موسی خادمی در این نشست با تأکید بر این که باید هرگونه تزریق پول جدید را برای تکمیل پروژه گذاشت نه پرداخت مطالبات، از پیمانکاران خواست تا پروژه‌های خود را با اعتبارات جدید تکمیل کنند و نگران مطالبات نباشند که دولت برای پرداخت مطالبات رقم خوبی را در نظر گرفته است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117350
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما