چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 16:03

اختصاص 81 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی اختصاص یافته از سوی سازمان مدیریت کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد 81 میلیارد تومان است.

خبرگزاری فارس: 81 میلیارد تومان اعتبار عمرانی اختصاص یافته به استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سیدموسی خادمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات عمرانی اختصاص یافته از سوی سازمان مدیریت کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد 81 میلیارد تومان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این مبلغ به صورت تقریبی به هر شهرستان مبلغی داده شد که اعتبار شهرستان بویراحمد و دنا 31 میلیارد تومان، 28 میلیارد تومان به شهرستان کهگیلویه و 21 میلیارد تومان به شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: توزیع اعتبارات استان را سازمان مدیریت کشور انجام داد که قرار شد استانداری و نمایندگان مردم استان در مجلس در جلساتی این مبلغ را به پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دهند.

این مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیم سازمان مدیریت کشور، 60 درصد این هزینه باید به پروژه‌های ملی استان، حدود 5 درصد به طرح‌های تربیت بدنی و مابقی اعتبار در یک پروژه جدید زیر یک میلیارد تومان هزینه شود.

خادمی با بیان اینکه در سال 92 کل اعتبار تخصیص یافته به طرح‌های عمرانی استان 21 درصد بود، افزود: اعتبار عمرانی اختصاص داده شده به استان کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 30 درصد بوده که افزایش اعتبار عمرانی خوب و قابل توجه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این مقدار اعتبار در خیلی از پروژه‌های استان جا نمی‌شود که قرار شد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مهم کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جاده آبشار در شهرستان بویراحمد، اتصال جاده لنده به دهدشت، ورودی شهر سوق، جاده شهر سی‌سخت و پمپاژ آب در شهرستان دنا از جمله پروژه‌های ملی در اولویت برای اختصاص اعتبار است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117349
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما