چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 10:01

بزرگترین افتخار فوتسالی کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: با قهرمانی فوتسال نوجوانان باشگاه سایپا یاسوج در کشور، بزرگترین افتخار فوتبالی این استان رقم خورد.

خبرگزاری فارس: بزرگترین افتخار فوتسالی کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد

سید پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتسال نوجوانان سایپا یاسوج در مسابقات نوجوانان کشور با دست خالی به مقام قهرمانی رسید.

وی گفت: مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان به صورت مجتمع و با حضور 34 تیم از بیست و دوم مردادماه به میزبانی شهر فسا برگزار شد که در پایان تیم سایپا یاسوج به مقام اول این مسابقات رسید.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تیم‌های شرهانی ایلام و ستارگان طلایی زنجان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

این مسئول با ابراز خوشحالی از این مقام قهرمانی تصریح کرد: این تیم بدون هیچ‌گونه حمایتی به این مقام دست یافت و حتی ما در هیئت فوتبال به دلیل نبود اعتبارات نتوانستیم از نظر مالی این تیم را حمایت کنیم که در نهایت با درایت کادر فنی خوش‌فکر و با تکیه بر غیرت بازیکنان این تیم به مقام قهرمانی در کشور دست یافت.

موسوی قهرمانی این تیم را به مربیان فهیم این تیم و بازیکنان غیرتمند آن تبریک گفت و از مسئولان استانی خواست تا به پاس این مقام قهرمانی ارزنده، بازیکنان نوجوان سایپا را مورد تجلیل و تقدیر قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117331
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به استانم افتخار میکنم

  2. ناشناس گفت:

    افرین بر شما

  3. ناشناس گفت:

    واقعا بعضی جاها حقش خورده میشه وگر نه اونا همیشه افتخار آفرینند

  4. ناشناس گفت:

    ورزش ما کجا از تیمهاش حمایت کرد که الان بخواد حمایت کنه ههههههههههه

  5. تبریک گفت:

    به تمام ورزش کارا و مردم استانم تبریک میگم

  6. علی گفت:

    آفرین به بچه های باشت و گچساران و استان

دیدگاه شما