چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 1:11

حمله بیسابقه به روسای دانشگاههای کشور مخصوصا رئیس دانشگاه یاسوج + عکس

در آستانه استیضاح وزیر علوم برخی از افراد تندرو سایت های حامی آنها حملات بیسابقه ای را برای جنگ روانی آغاز کرده اند.

گروه سیاسی – در آستانه استیضاح وزیر علوم برخی از افراد تندرو سایت های حامی آنها حملات بیسابقه ای را برای جنگ روانی آغاز کرده اند.

به گزارش بویرنیوز، بداخلاقی در فضای سیاسی و رسانه ای کشور برای یک استیضاح در یک کشور اسلامی به این نحو اصلا پذیرفته شده نیست، در همین حین برخی از سایت های تندرو مانند جهان نیوز که مدیرمسئول این سایت خود از استیضاح کننده گان پروپاقرص استیضاح وزیر علوم است با انتشار مطالبی که بسیاری از آنها اثبات نشده و حتی جزو اسناد طبقه بندی شده است جای بسی تاسف است.

در این میان البته بیش از تمام روسای دانشگاهها، سرپرست دانشگاه یاسوج مورد نوازش سایت قرار گرفته و تو گویی که اول و آخر فتنه 88 دکتر رمضانی بوده است و بس.

مجمع-6

 

در ادامه متن اسکن شده حاوی به اصلاح افشاگری سایت دلواپس از روسای دانشگاهای دولت یازدهم را ببیند:

nf00375983-1 nf00375983-2 nf00375983-3

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117306
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ١٢٣ گفت:

    فقط كم مونده بگه دكتر رمضاني شيطان پرسته بخدا ما ملت ايران بي عرضه ايم كه أجازه ميديم يه عده ادم بي سواد واسه مون تصميم گيري كنن…

    • ناشناس گفت:

      وای!!
      ببین کی داشته سکان دانشگاه مادر یاسوج رو به دست میگرفته!!
      لاالاالله

    • علی گفت:

      ببین دانشگاه یاسوج دیگه چقدر وضعش داغون بوده با این آقا.
      چرا برای خیلی هاشون سابقه بدی ننوشتن وای این یکی یک طومار بلند بالا…
      متاسفم

    • ناشناس گفت:

      مگه دروغ میگن بقیشو نگفتن

    • ناظر گفت:

      آفای دکتر بالاخره خیاط هم در کوزه افتاد!بد رفتاری های شما با یرخی اساتید که حتی هم فکر و هم جبهه شما بودند ضربه بدی به آنها وارد کردید و علم و سیاست رو با هم حسابی اشتباه گرفتید.خیلی زود رنگ عوض کردید دکتر.

    • ناشناس گفت:

      من با اصلاح طلبی بودنش مشکلی ندارم با فامیل فلان نماینده بودنش مشکل دارم ب

  2. ایرانی گفت:

    درود بر دکتر رمضانی که خدا می داند بخاطر این توهین های غیر عادلانه  سایت  راکانی بیش  از  پیش  وفادارت  شوم

  3. علی گفت:

    بی سواد و بی ادب و منفورین جامعه

  4. شهرام گفت:

    اتفاقا اگر دارای این خصوصیت باشه که خیلی عالی !!!
    جرئت داشته باش و ثبتش کن

  5. شهرام گفت:

    اتفاقا اگر دکتر رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج دارای این خصوصیت باشه که خیلی عالی !!! جرئت داشته باش و ثبتش کن

  6. عابد گفت:

    زنده و پاینده باشی دکتر عزیز …. 

  7. علی گفت:

    درودبر دکتر رمضانی بت شکن

  8. مونا گفت:

    حاکم شهری که مرغابی بود . . . . واقعا جای تاسف داره

  9. سلام گفت:

    کسانی در داخل استان که منافع انها به خطر افتاده این اطلاعات غلط رو به این سایت که بی مورد وجهت دار در استان ما دخات میکند دادند

  10. مهدی گفت:

    بخدا همچین رئیس دانشگاهی را باید به طلا گرفت کسی که اینقد جسارت داشته واقعا لیاقت همچین پستی را دارد.

  11. هم استانی گفت:

    واقعیت اینه تو این استان اینقدر پرونده سازی می شه که شاید این سایت تمام اینها را از مدارک نوشته شده به دست هم استانیهامون جمع اوری کرده باشه.من نمی خوام بگم انچه گفته شده صحیح هستند یا غلط ولی به خدا .خدا میبینه و میپوشه ما ندیده می خروشیم.راستی شما فکر میکنید اگه روسای دیگه تو این استان بودن یا بالاتر از ان مال این استان بودن چه علیه شون مینوشتن……………………………………

  12. كارمنديان گفت:

    ميشناسم كساني را كه حتي به اصل انقلاب اعتقاد ندارند ودر اين دوره ودر اين استان مسئوليت گرفته اند .اين بنده خدا حداقل انقلاب را قبول داره

  13. ناشناس گفت:

    عجب آدم خطرناکیها ین رمضانی ببین چه وضعی داشته؟ چه راحت اومده سرپرست دانشگاه شده؟ باورکنیدهروقت به بچه های وزارت علوم میگفتم چراحکم رمضانی رانمیزنید؟ میگفتن شماایشون رانمیشناسید؟ آدم بسیارمشکل داریه!! ای گل به روت رمضانی چطورروداریبااین سابقه بیایی پشت میزدانشگاه بنشینی؟

  14. ناشناس گفت:

    مگه دروغه؟؟؟؟ واقیعیته ایشان اصلا صلاحیت یک روز سرپرستی را ندارند

  15. ناشناس گفت:

    هم این رمضانی را باید شناخت هم اون نماینده هایی که جاده صاف کن این آقا بودند ….

  16. صرفاجهت اطلاع گفت:

    جناب رمضانی حالامتوجه قدرت هدايتخواه شدی؟ديدي دوستاش امروز چطور سنگشوبه سينه ميزدنند!؟ديدي عاقبت ظلم وستم برزمين نميمونه؟خيال کرديدسلطان سليمان عثمانی هستيد؟؟

  17. نیم نفر گفت:

    دانشگاه یزد رو ببینید. اتهام: دارا بودن مدرک دکتری از انگلیس. خداوندا هم اکنون ما را بکش

    • ناشناس گفت:

      اینکه اتهام نبوده. واقعا نیم نفر هم نیستی

      • نیم نفر گفت:

        اگه خوب دقت کنی تلویحا یه اتهام دونسته دارای مردک بودن از انگلیس رو.وقتی بین اتهامات نوشته. دانای کل فکر میکنی مندنی پور چرا رد صلاحیت شد؟؟ یعنی بقیه روسای دانشگاه دکتر نیستن؟؟؟؟ چرا مال همه رو ننوشته از کجا؟؟ 

  18. رضا گفت:

    درود بردکتر رمضانی بخدا که چنین ادم جوان وباغیرت ومردی دراین استان وجود ندارد ودر زمان مدیریتش نشون داد که با وجود جوانی ادم باتجربه وفهمیده وباجرات است وهیچ گونه ترسی از هیچ کس ندارد.مسلمان ومرد بودن به یک مشت پشم نیست (مثل هدایت خواه) اینها همه یک مشت ترسو وحق مردم خوار هستن

  19. حسین گفت:

    من از فعالیت های سیاسی آقای رمضانی اطلاع دقیق ندارم بعید می دانم فردی افراطی باشد حضور در یک تظاهرات هم جرم بزرگی نیست در سال 88 هزاران نفر در تظاهرات شرکت کردند بعد فهمیدند که ادامه کار بر خلاف مصالح کشور است و قانع شدند. اما دو مورد به عنوان ایراد مطرح شده که عادلانه نیست رئیس سابق هم در زمان شروع خدمت استادیار بوده و چندین سال به عنوان سرپرست کار کرده است. اکنون طرفداران رئیس سابق یا جبهه پایداری این دو مورد را به عنوان خلاف مطرح کنند درست نیست. رطب خورده منع رطب کی کند؟ سخن دوم با همشهریان به طور کلی است چرا همدیگر را تخریب می کنید؟ اگر این آقا واقعا جرم بزرگی مرتکب شده بود باید مثل سایر فتنه گران به چندین سال زندان محکوم می شد و چون این امر تحقق نیافته احتمالا خطای جزئی داشته اند چگونه بعضی از مخالفین این آقا که خود را خیلی هم مسلمان می دانند یکی ازنمایندگان را فریب داده اندو وادار کرده اند در مجلس رئیس دانشگاه یاسوج را به عنوان یک مجرم و فتنه گر بزرگ معرفی کند چه سودی می برید وجواب خدا را چه می دهید؟آیا اداره اطلاعات استان و دادگستری یک چنین مجرم خطرناکی را ندیده اند؟ چرا اطلاعات خود را به مراجع قانونی نداده اید؟ از خدا بترسید در قیامت کسی بار شما را بر گردن نمی گیرد.

  20. ناشناس گفت:

    تا آخرین نفس حمایتت می کنیم. زنده باد دکتر رمضانی

دیدگاه شما