چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 0:23

تاسف از دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد و تقدیر از موضع شایسته بزرگواری!

متاسفانه دونماینده دیگر ما تنها در این قبیل موارد خودشان را عقب میکشند و کاری نمیکنند واگر ما این بزرگواری را نداشتیم چه باید میکردیم ؟

گروه طنز بویرنیوز / آبتین تیدره چی  –  این گروه را باید بزرگترین گروه مخالف دولت روحانی دانست البته منظورمان از مخالف منتقدانی هست که تنها هدفشان کمک به دولت است ، اما آن چیزی که این گروه را برای ما مهم میکند همان عدد ۱ است و برای ما بسیار مهم بود تا بدانیم این ۱ کیست ؟ پس از بررسی های موشکافانه مان متوجه شدیم که این ۱ همان بزرگواری خودمان است که ماشاالله در هر جریانی که برعلیه دولت وجود دارد حضوری فعال دارد ، گویا از قرار معلوم وزیر علوم کارهای ناپسندی انجام داده است که بزرگواری را مجاب کرده که به این گروه بپیوندد، احتمالا بزرگترین مشکل فرجی دانا بازگرداندن دانشجوها + ستاره خانم است که این دانشجوها را به دانشجوهای ستاره دار ملقب کرده است.
متاسفانه دونماینده دیگر ما تنها در این قبیل موارد خودشان را عقب میکشند و کاری نمیکنند واگر ما این بزرگواری را نداشتیم چه باید میکردیم ؟
باید دید بزرگواری که ید طولایی در وارد کردن واژگان جدید به ادبیات سیاسی کشور دارد اینبار چه واژه هایی را مطرح میکند واژه ای مانند چماق لری ساخته وپرداخته ایشان بود و واژه دله دزد هم ساخته شخص ایشان بود ، خب ماکه کلا عادت نداریم بحث های گذشته را بازکنیم به سراغ همین وزیر علوم و گروه ۵۰+۱ میرویم تا شاید بتوانیم در آخرین لحظات باقی مانده از استیضاح واژگان جدیدی را به ادبیات سیاسی کشور وارد کنیم ابتدا از همین دانشجوهای ستاره دار شروع میکنیم.
دانشجوی ستاره داربعد از طرح تفکیک جنسیتی شهرداری تهران میشود، ستاره یعنی دانشجویش را با شیوه پنجه بوکس یا چماق لری حذف میکنیم تا دیگر مشکلی پیش نیاید.میشود بجای دانشجوهای ستاره دار از سهیل استفاده کرد زیرا سهیل اسم یک مرد است و از ستاره سهیل فاکتور گرفته شده است.
بورسیه های غیر قانونی، این مورد اصلا وجود ندارد پس نیازی به بررسی آن نیست.
انتصاب فتنه گران در معاونتهای وزارت علوم، باید تمام معاونت ها را حذف کنیم زیرا این فتنه گران قابل حذف نیستند واگر هم قابل حذف باشند نان گروه ۵۰+۱ آجر میشود، دیگر بهانه ای ندارند که با آن به دولت گیر بدهند ویا عده ای دیگر دلواپس بشوند.
ماهم معتقدیم دانشگاه باید مانند یک پادگان نظامی باشد چه معنی دارد کسی در دانشگاه بحث سیاسی کند یا خنده برلب داشته باشد، میشود الگوی ریاست قبلی دانشگاه یاسوج را در همه دانشگاه ها تکرار کرد که اگر این الگو بد بود مطمئنا گروه ۵۰+۱ در دوره قبل سکوت نمیکردند.
خب از این مسائل که دوباره بگذریم برمیگردیم به جناب بزرگواری، از اتاق فرمان اطلاع دادند که در این مورد به اندازه قد وقواره خودت حرف بزن، بعهله دوباره اشاره کردند که باید بروم گم بشوم بیرون، زیرا در جهت خوشحالی رسانه های بیگانه صحبت میکنم حالا ما هرچه بگوییم این رسانه های غربی خودشان الکی خوشند باورنمیکنند که نمی کنند،دوباره از اتاق فرمان اشاره ،،، نه مثله اینکه دارند حمله میکنند خداحافظ راهی راهتان هستیم شاید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117294
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اتفاقا واتفاقا همین بزرگواری درمون این دولته چون با همه مخالفتها وتهمتها یی که به دولت میزنه حرفش بیشتر وبهتر به کرسی می نشینه

  2. علی گفت:

    من کاری به بزدگواری ندارم و خیلی  هم فبولش ندارم .اما شما که نمیتونبن به جرم این که اقای بزرگواری ار اصول منتسب به خودس دفاع مییکنه مورد هجوم قرار بگیره .من راه روش اقای بزرگواری را به اونایی که فقط دلشون خوشه با حرفاشون و اعمالشون دل عده ای خاص را بدست بیارند ترجیه میدم .بزرگواری مثل مرد رو جریانش ایستاده اونایی که اصلا جریان ندارند چی.

  3. ? گفت:

    واقعاً اين حرفها از روي لجاجت وعصبانيت وعدم تحمل منتقدين است وخيلي كودكانه وبي معني است

  4. غضنفر گفت:

    درود بر مرد واقع بین ،درود برسید نترس ،درود برمدرسها

  5. دنا گفت:

    ایگم تیدره کیلویی چنده؟

  6. 6546 گفت:

    درود بر مدرس دوران – بزرگواری قهرمان – به خدا صد بار دیگه بیایی – مردم تورو می خوان –

  7. رهگذر گفت:

    جوجه را اخر پاييز ميشمارن عجل نكن تربچي بي تربه ببين كه نماينده ات اصلا تحليل بلد نيست ورئيس بعدي دانشگاه نماينده بزرگواري خواهد بود چون بزرگواري بلده چگونه با چنين موضاعاتي برخورد كنه وجبهه بگيره چيزي كه نماينده محترم ما نمي دانند.

  8. من گفت:

    بوير نيوز متن بسيار جالبي بود
    مخصوصا گروه 50 + 1
    خخخخخ

  9. ناشناس گفت:

    با این نوشته شما بیشتر تلاش میکنید در کل کشور اختناق ایجاد کنید .به هر حال بزرگواری چه بخواهیم چه نخواهیم نماینده مجلس است وسوال واستیضاح حق قانونی ایشان است .ولی ادبیات شما نشان میدهد یک جریان سیاسی در کشور قصد دارد به هر قیمت که شده نمایندگان را از حق قانونی خودشان با تهدید ،تمسخر،وکلمات سخییفی همچون بیسواد،دلواپس و….منع کند واز هیچ کاری هم روی گردان نیست .بهر حال حلقت رو پاره نکن داداش شما مطلبی که نوشتی سیاسی نیست،طنز سیاسی هم نیست میشه گفت این مطلب به سفارش رقبای انتخاباتی بزرگواری نوشته شده . اصلا حطلب کسی است که با اختناق مبارزه کند چه دولت اصولگرا باشد چه اصلاح طلب

    • منتقد گفت:

      ناینده حق دارد موکلش را با گرز گران بکوبد. از این حقش نباید جلوگیری نمود چرا در زمان دزدیهای 3000 هزار میلیاردی کسی استیضاح نشد چرا وقتی خودرو سه برابر قیمت شد کسی استیضاح نشد چرا وقتی ……

  10. ایثارگرکهکیلویه گفت:

    بویر سلام حالا روسیاهی به زغال ماند فرجی دانا استیضاح شد و بزرگواری نشان تحلیل سیاسی دارد سید خدا قوت

  11. صرفاجهت اطلاع گفت:

    بنازم قدرت هدايتخواه رو!!!!!حاج زارع تدبيری بينديش!!!

  12. مهدی گفت:

    بزرگواری حداقل تکلیفش با خط و باند و جناحش معلومه زارع خو هیچش معلوم نی من مملکت و مجلس 

  13. تاسف تاسف گفت:

    متاسفیم برای استانمان که یکی مثل بزرگواری شده نماینده اش

    • ناشناس گفت:

      چرا حیف است؟ خلایق هرچه لایق! وقتی که پارسال همه مردم ایران به روحانی رای میدادن مردم ما به  محسن رضایی رای دادن فقط بخاطر قومی گری وطایف  بازی.محسن رضایی اهوازی بود توی خوزستان اول شد اگه یه کاره ای میشد لابد آب خلیج فارس رومیاورد توی کارون  به ماچه نسبتی داشت که  هی گفتین ازعشایراست بهش رای بدهیم همین کارهاروکردیم که استان ما از آخر اول است ساده بین و ظاهربین هستیم قدرت تحلیل نداریم

    • ........ گفت:

      منم متاسفم .واقعا شرم داره برای این استان .

  14. کمال گفت:

     به نظر من اقدام اقای بزرگواری عالی بود و از روی نادانی عده ای دفاع از فرجی دانا میکنند

  15. بهادر گفت:

    به بهشت نمی روم اگر علی محمدبزرگواری اونجا باشد

  16. روح اله گفت:

    کد خدای شهر که مرغابی باشد , در آن شهر چه رسوایی باشد
    بله اقا ابتین دعوا سر لحاف ملا نصرالدین بود…

دیدگاه شما