سه شنبه 28 مرداد 1393 - 23:40

قاتل راننده تراکتور در چرام دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری فردی که به دلیل اختلافات کاری، همکار و یک راننده تراکتور دیگر را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داریوش جابر انصاری گفت: در پی وقوع قتل فردی با هویت معلوم  در روستای سادات از توابع شهرستان چرام ، ماموران پلیس شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول در درگیری با فردی با اسلحه شکاری و از ناحیه شکم مورد اثابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام افزود: از آنجاییکه نامبرده بر اثر شلیک اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده بود، تحقیقات پلیس در جهت شناسائی قاتل و انگیزه قتل آغاز شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل ۲۷ ساله پس از ایجاد یک درگیری و رقابت بر سر کار با تراکتور، با شلیک یک قبضه اسلحه ساچمه زنی جوان ۱۸ ساله را به قتل رسانده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه، اقدام به فرار کرده است.

انصاری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام فعالیتهای گسترده اطلاعاتی پس از ۲۴ ساعت مخفیگاه قاتل را در کوههای اطراف روستای “سادات” شناسایی و فرد مورد نظر را دستگیر و اسلحه بکار رفته در قتل را کشف و ضبط کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117285
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما