سه شنبه 28 مرداد 1393 - 11:08

توصیه جالب نماینده بویراحمد و دنا به نمایندگان مجلس درباره استیضاح وزیر علوم

زارعی در پایان افزود که قطعا جلسه فردا جلسه مهمی خواهد بود و هم نمایندگان موافق و هم مخالفان حضور جدی خواهند داشت

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم به استیضاح وزیر علوم و تحقیقات رأی ندهند.

غلام محمد زارعی در گفت و گو با بویرنیوز افزود: با توجه به ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر بین مجلس و دولت برای پیشبرد اهداف مردم که ضروری ترین آن اشتغال جامعه است و تأکیدات مقام معظم رهبری بر همگرایی دولت و مجلس امیدواریم که نمایندگان مجلس به لحاظ ضرورت موضوع و با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید هستیم به استیضاح وزیر علوم و تحقیقات رأی ندهند و با ابقاء وزیر علوم زمینه آرامش و پیشرفت بیشتر در حوزه دانشگاهها را فراهم کنند.

وی اظهارکرد: اگر اشکالات موردی وجود داشته باشد نمایندگان نگران باشند قطعا این نگرانی ها رفع خواهد شد و وزیر علوم هم با ضرورت توجه به نقطه نظرات نمایندگان اشکالات رفع خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر علوم دلایل مختلفی دارد بخشی از روی دلسوزی و بخشی نیز با برداشت سیاسی مطرح شده است.

زارعی بیان کرد: هر مبنایی که برای استیضاح وزیر علوم وجود دارد باید تقوای الهی، توجه به مصالح کشور و منافع مردم و ضرورت همگرایی و همدلی بین مسئولان دیده شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در استیضاح وزیر علوم مسایل سیاسی و شخصی، منافع حزبی و جریانی وجود نداشته باشد و با رعایت منافع و مصالح ملی، کاری نکینم که جامعه از عملکرد مجلس نگران و ناراضی شود.

همچنین زارعی افزود، ساعت 7 صبح روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و قبل از جلسه استیضاح ، فراکسیون رهروان ولایت پیرامون استیضاح جلسه خواهند گرفت و پیرامون مواجه شدن با موضوع استیضاح با هم بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

زارعی در پایان افزود که قطعا جلسه فردا جلسه مهمی خواهد بود و هم نمایندگان موافق و هم مخالفان حضور جدی خواهند داشت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117267
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    وای به عاقبت قومی که فقط به دنبال سهم خواهی هستند ، آن هم به عنوان نماینده ملت تصمیم گیری کنند

    • شناس گفت:

      واي به حال كشور و قومي كه زالوهاي كريه چهره و زشتي مانند شما درباره آن و نمايندگان آن اظهار نظر مي كنند.
      8 سال به بهانه واهي و با وقاحت هر چه تمام تر هر كاري كه دوست داشتيد كرديد،هزاران نفر را در سطح كشور و صدها نفر را در سطح استان،فقط و فقط به اين دليل كه در مسجد پاي خطابه شما وامثال شما مي نسيت در ظلمي آشكار بدون لحاظ هيچگونه شايستگي براي بورس دكتر فرستادي دانشگاه هاي دنيا؛ولي الان كه كساني اومده اند كه سوال بپرسند،كجا؟شما و دكترهاي بي مدرك؟فوق ليسانس هاي ،دكترتون فرياد واصيبت سر مي دهيد.
      همه را تخريب مي كنيد،فرقي نمي كنه كي باشه؟فرقي نمي كنه زارعي باشه يا روحاني يا رمضاني يا فرجي دانا؟؟ مهم اينه كه خلاف جهت شما شنا مي كنند.
      برادر ناشناس؛اينجا كه مسائل خيلي راحت حل خواهد شد،مواظب اون دنيا باشه،آره دقيقا همون دنيا كه شما و استاد بزرگوارتان يك عمر به نامش روزگار گذرانديد،اون دنيا قطعا يه كسي هست كه از شما وامثال شما سوال بپرسه كه آقاي دكتر،آقاي فوق ليسانس چرا فلان دانشجوي نخبه فارغ التحصيل صنعتي شريف،فارغ التحصيل اميركبير،فارغ التحصيل علم وصنعت را با سطح سواد بالا نفر ستادي براي بورس ولي فلان فرد را كه دانشگاه آزاد ياسوج با معدل 13 رشته الهيات خوند،دانشگاه آزاد شهرضا با مدرك 14 فوق ليسانس روابط بين الملل گرفت ،تازه اون هم باكمك آقايي بنام شاهدي پايان نامه اش را نوشته است،را فرستادي بورس در مقطع دكترا؟چرا فرستادي ؟ چرا فرستادي بله آقاي دلواپس اين چراها را ضرب در هزاران مورد ديگر يكنيد تا نتيجه آن را ببيني.
      زنده باد زارعي زندباد زارعي،زنده باد دولت راستگويان،زنده باد فرزند ملت ايران حسن روحاني

      • یک شهروند گفت:

        بردار بزرگوار شما در اخرین سطر از دیدگاه تان نوشته ایدزنده باد زارعی زنده باد دولت راستگویان وزنده باد فرزند ملت حسن روحانی اما برادر عزیز من هم خودم یک اصلاح طلب هستم وباشما فریاد میزنم زنده باد دولت راستگویان زنده باد ددولت وهیت دولت اعتدال زنده باددکتر حسن روحانی اما فکر کنم اطلا عات سیاس شما بسیار اندک است که زارعی را به دولت وریس جمهور محترم نسبت میدهیدزیرا تمام مردم آگاهی کامل دارند که زارعی یک اصولگرا است وهرگز اصلاح طلب نبوده ونخواهد بود حتی تمام سوابق کاری واقدامات زارعی نشان میدهد که ایشان اصولگرا است و هم اکنون در مجلس اورا یک اصولگرا میدانند حتی از اعضای اصلی فراکسیون رهروان ولایت می باشد که تمام اعضای این فراکسیون از اصولگرا ترین نیروها هستنندواگر زارعی الان ظاهرا به دروغ حمایت از دولت یا وزیرانی مانند فرجی دانا وجنتی و فانی وغیره میکند تنها وتنهابه این خاطر است که میداند اصلاح طلبان ودولت روحانی محبوبیت فراوانی در بین ملت دارندوهمچنین در انتخا بات آینده مجلس شورای اسلامی ملت تمام کاندیدای اسلاح طلبان را با آغوش گرم میپذیرند وبه آنان رای خواهند داد آری زارعی بنا به پیشنهاد لیدر ها ومشاوران خوداین روش را انتخاب نموده تا بلکه در دوره بعد بتواند با نام وتابلوی اصلاح طلبی مجددا راهی بهارستان شود اما کور خوانده اند زیرا ملت ما انقدر آگاهی وشعور سیاسی دارند وبه خوبی میتوانند اصولگرا واصلاح طلب بودن هر فردی تشخیص دهد وبه این راحتی فریب نخورند

        • معلم گفت:

          «زیرا ملت ما انقدر آگاهی وشعور سیاسی دارند وبه خوبی میتوانند اصولگرا واصلاح طلب بودن هر فردی تشخیص دهد وبه این راحتی فریب نخورند» نه قوم شریف واحساسی لر که زودبه جوش میان!!

      • رهگذر گفت:

        همشهري راحت تهمت ميزنيد والبته مشخصه كه فقط از سر عصبيت نوشته ايد .اولا انچه كسي را زنده نگه ميدارد عملكرد ان فرده ونه چيز ديگر دوما وزارت علوم بابت دروغي كه بخورد رسانه هاداد عذر خواهي كرد والان وارد بررسي بورسيه هاي غير قانوني در دوره اصلاحات وسازندگي شده اند منجمله خود اقاي فرجي دانا كه مدت 9سال بورس بوده ودر كانادا با خانواده با پول بيت المال تحصيل كرده اند و بعد از ان مگه در 8سال گذشته دانشگاه ياسوج چند نفر بورس داشته كه شما رقم صدها را بكار ميبريد؟بعد از ان شما در اين دوره فقط 4ساله كه داريد 10نفر از همشهري را بفرستيد بورس بخدا برايتان كف ميزنيم .حداقل سودش اينه كه 10 نفر از بچه هاي اين استان تعيين تكليف شده اند.والبته ما هم از خداوند رسوايي همه كساني را كه موجب ظلم به جوانان نخبه ما شدند را خواهانيم البته در همه ادوار گذشته ونه فقط 8سال گذشته ؟

  2. اصلاحات گفت:

    درود بر حاج زارع من حمایت جانانه شما از دکتر میلی منفرد از نجفی و الانم دکتر فرجی دانا رو نشان از درایت حضرتعالی می دونم. مچکریم

    • فلفل گفت:

      و من این را نشان از شمع غیر سیاسی شما میبینم .نه سایست داری نه از اقتصادی چیزی میدونی .

      • امید گفت:

        توهین نکن

      • abolfazl گفت:

        می تونی با ادبتر نطر بدهی

      • رضا گفت:

        آقاي يا خانم فلفل ،فلفل صفت/اولا شمع غلطه،برو صحيح اين كلمه را پيدا و ياد بگير/
        ثانيا اگر نماينده مردم موافق نظر تو اظهار نظر مي كرد خوب بود.
        و يا نه اصلا شما و امثال شما كار نداريد كه ايشان چه اظهار نظري داشته باشند،بلكه صرفا مخالف ايشان هستيد. اگر موافق استيضاح بود همين حرف را مي زدي واگر الان مخالف مي باشند بازهم همين حرف را مي زني .چون شما هدفمند بايد تخريب كنيد.
        فلفلي تو را چه به سياست تو بايد با همون اربابت بري دنبال……………

      • ناشناس گفت:

        عزیز شم درسته شمع غلطه 

      • اصلاحات گفت:

        برادر فلفل شمع نه، شم درسته بدبختی ما اینه امثال تو دارین نظر میدین ادمای بی سواد و غرض ورز

      • یه نفر گفت:

        آخه چرا آدمای بیسوادی که فرقه شامه و شم را با شمع و گل پروانه و اتوبوس و یارانه و دولت 9 و 10 و انحراف و اعتقاد و انجماد و … نمیدونن نظر میدن.برادر اصلاحات بدبختی ما اینه که این جمعیتی که به سیب زمینی رای میدن 30 میلیون نفرن و حالا حالا ها وقت میبره که بدونن چه خبره

      • ارش گفت:

        خدایی تا چند کلاس سواد داری دریک سطرجمله دو غلط املایی اگه دانشجو هستی وای به این مملکت

      • محمد گفت:

        اولاً شمع نه بیسواد! صحیح آن شم می باشد ! دوم اینکه رفتار آقای زارعی در مجلس همانگونه که در تمام سخنرانی های انتخاباتی اش گفته بود عین اعتدال است ، و بعد از انتخابات ریاست جمهوری پیام ملت ایران را بخوبی درک کرد و با دفاع بجا و منطقی از وزرای دولت اعتدال ، همسو با منافع مردم و کشور از حقوق قانونی خود استفاده نمود و اکنون با توجه به تضییع حقوق نخبگان علمی توسط دولت و برخی از مجلسیان قبل که توسط فرجی دانا افشاء شده و احتمالاً دامن خیلی از همین به اصطلاح نمایندگان را خواهد گرفت بهترین تصمیم را در دفاع از وزیر محترم نموده است ، حالا عده ای همین رانت خواران به مخالفت از زارعی برخواسته و بدون توجه به دلایل این تصمیم انواع تهمت و افترا را به نماینده واقعی مردم میزنند .

    • ناشناس گفت:

      فلفل خان هرکس به اندازه بینش خود سخن میگوید، وشما هم بیشتر از این ازت بر نمیاد

    • فلفل گفت:

      حال میکنم که به جون هم میفتید .من زارعی هستم نه هدایت خوای نه بقیه من یک ادم عدالت طلب هستم نه یه عده پاچه خوار که میخوان با دو دو تا میخوان چیزی بشن .ایشالله تا چن سال دیگه حال همه رو میگیرم.منتظر باشید

  3. ناشناس گفت:

    مثل اینکه دوست اصلاحات ما فقط تیترو خونده…. جناب زارع شتر سواری دولا دولا داره یا نداره… یکی به نعل می زنی یکی به میخ.. یا زنگی زنگ یا رومی روم.. بویراحمد در معادلات و معاملات سیاسی خیلی پس افتاده… خواهش داریم ازت که دیگه کاندید نشو.

  4. ناشناس گفت:

    زارعي دوستت داريم

  5. بويراحمد گفت:

    برا يكبا  هم كه شده اين حرفها و در صحن علني مجلس بزن ؛ از قديم گفتن تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد؛ فقط حاجي برگه هاي سخنراني رو باد نبره ؛)

    • اصلاحات گفت:

      سخنرانی ایشون بعد گند زدن بزرگواری و حمایت ایشون از وزرا از یاد ما نمیره دوست غرض ورز و مریض

  6. دانشگاهی گفت:

    با سلام به همه بازدیدکنندگان محترم سایت وزین بویرنیوز
    دفاع جناب حاج زارعی از وزیر علوم نشان از مردم داری و مصداق وظیفه واقعی یعنی وکیل مردم بودن ایشان است .باید دیگر بپذیریم که حاج زارع یک اصلاح طب اصولگرا به معنای واقعی کلمه می باشد.از ایشان سپاسگزاریم و برای ایشان آرزوی موفقیت از خداوند سبحان داریم.

  7. ناشناس گفت:

    عجب توصیه ی جالبی

  8. مهر گفت:

    ای خدایی که زارع هم تئوریسین وابی شکرت
    هر چه که هم بکنه رای من کیسه نیکنه

  9. چیتاب گفت:

    اقای حاج زارع کجا نمایندگان کشوری که از انواع طیف و حزب هستند به شما گوش میکنند …………..

  10. ناشناس گفت:

    وای حالمون گرفتی این دوسال برو اول مدیران شهرستانی بی عرضه که مخالف خودت بوداند بردار بعد بیا در رابطه با وزیر اظهار نظر کن . خیال مکنی زرنگی معلوم نیست کدوم طرفی هستی.

  11. ناشناس گفت:

    انشااله حاج زارعی موفق میشه

  12. ناشناس گفت:

    آقای زارعی محترم.
    من همیشه بعنوان یه شهروند تحصیلکرده، آرزو داشتم نماینده شهرم بتونه با رفتار سیاسی خود درس سیاست و کیاست به جوانان و کسانی که مسائل سیاسی را دنبال میکنند بدهد، کسی باشه که از خودش ایده داشته باشه. ولی میبینم نماینده شهر من حتی رفتار سیاسی آن بعضا از پایین ترین سطح جامعه هم پائین تره! تصمیمات کلیشه ای و نمایشی! یکی به نعل زدن و یکی به میخ زدن… تصمیمات شما در مسائل سیاسی گذشته نشان داد که این کارهای نمایشی دیگه فایده نداره! یه روز رئیس ستاد اجمدی نژاد و یه روز ولایتی را برنده انتخاب دانستن! یه روز حمایت از نجفی و …. اینها همه موج سواری و بی ثباتی سیاسی شما را می رسونه! منتظر آینده بهتر با نماینده بهتر هستیم!!!!!!!!!!!!!

  13. ناشناس گفت:

    حاج زارع بنده خدا تکلیفش با خودشم مشخیص نیست، هیچ وقت نفهمیدیم کدوم طرفی هستند

    • مهدی گفت:

      رفتار زارعی کاملا مشخصه ، همراه مردم و برای مردم در دفاع از آرمانهای این ملت مظلوم ، رفتاری کاملا اعتدالی . زارعی دوستت داریم .

  14. دانشگاه گفت:

    جهت انعکاس:
    انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ پاسخی روشن، شفاف و محکم به همه کسانی بود که تاریخ این انقلاب مردمی را در انحصار یک جریان خاص میبینند.همان هایی که در هشت سال گذشته با اقدامات شگفت انگیز و دور از ذهن خویش،جریان اصیل انقلاب و امام را مورد تهدید قرار دادند.در سالهایی که گذشت اساسی ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی که همانا استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی است توسط دلواپسان متظاهر مورد هجمه و تهدید قرار گرفت.درایت رهبر عزیز انقلاب در کنار هوشمندی مردم بیدار و با ذکاوت این سرزمین، تلاشهای نافرجامشان را ناکام گذاشت و آرای امید آفرین مردم بسیاری از نام‌های این جریان را در صندوق خانه تاریخ انقلاب بایگانی کرد.اینک و در یکمین سالگرد انتخابات پرافتخار ۲۴ خرداد،تخریب دولت و زیر سوال بردن اقدامات علمی و هوشمندانه دولت در کنترل تورم به جامانده از دولت قبل و همچنین به چالش کشاندن حضور فعال دولت در تعاملات بین المللی بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری، از جمله فعالیتهای این روزهای دلواپسان است!! جریان اقتدارگرا، در جهت تلخ کردن کام دولت و مردم از هیچ اقدامی فرو گذار نمیکند. ادبیات سیاسی حاکم بر دولت گذشته، هیچ سنخیتی با قدمت و شأن ملت نجیب ایران نداشت اما دلواپسان حتی یکبار هم دل نگران حیثیت ملی این سرزمین نگشتند!! در هشت سال آشفتگی سیاسی -اقتصادی گذشته، دلواپسان امروز، آرام ترین انسانهای دیروز بودند! از جمله اقدامات پر خطر و آسیب رسان به بدنه علمی کشور، پذیرش بورسیه های فاقد صلاحیت علمی در دانشگاه های کشور بود که به جهت تامین منافع دلواپسان و انحصارگرایان، سکوت مطلق در محافل و مجالس آقایان حاکم بود تا جایی که برگزیده ترین و نخبه ترین فرزندان این مرز و بوم یا جلای وطن کردند و یا خانه نشین شدند!!! تولدِ مبارک دولت تدبیر و امید، دست منفعت طلبان و کاسب کاران را از بدنه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی جدا ساخت و این زنگ خطری بوذ برای دلواپسان که با سیاست “چماق “همواره بر سر اراده این ملت زده اند! اعضای شوراهای مرکزی و عمومی انجمن های اسلامی ادوار دانشگاه یاسوج، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد نشاط دوباره علمی و فرهنگی در دانشگاهها پس از سالها رکود، حمایت قاطع و همه جانبه خود را از وزیر دانشمند و شجاع دولت تدبیر و امید،جناب آقای دکتر فرجی دانا اعلام نموده و با احترام کامل به حق قانونی وکلای ملت در استیضاح وزیر، از همه وکلای امضاء کننده طرح استیضاح و بخصوص نمایندگان استان خواهشمند است فریاد واقعی جامعه دانشگاهی را در حمایت از سیاستهای شجاعانه وزارت علوم بشنوند و “بزرگوارانه “به آغوش ملت بازگردند! امید است در پرتو عنایات حضرت حق و در پیروی از امام امت و خلف شایسته اش، دانشگاه به معنای واقعی مبداء تحول و تغییر مثبت گردد.
    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة
    اعضای شوراهای مرکزی و عمومی انجمن های اسلامی ادوار دانشگاه یاسوج

    • د گفت:

      خرداد 92 كه با ان همه اميد مردم را در اين دوره يكساله نا اميد پشيمان وسرخورده كرده وتا حالا جز افزايش گرفتاري چيزي عايد ملت نشده ودر دانشگاه نشاط امده اما نه علمي بلكه نشاط به سبك خاتمي

  15. گگگگ گفت:

    آخ سی سواد فلفل خان می دانم کجایت می سوزد

  16. دولت گفت:

    اقاي زارع مثل بقيه قولات پيش بينيت نيز درمرد وزير علوم اشتباه ودروغ بود نكنه ازسياست سر در نياري

  17. ناشناس گفت:

    قبول نيست حاجی توديدی!

  18. ناشناس گفت:

    وقتی بینش سیاسی قوی نباشد می شود این نمیشود

دیدگاه شما