دوشنبه 27 مرداد 1393 - 21:37

مسابقات بانوان کهگیلویه و بویراحمد برای مسابقات دو کشوری + تصاویر

گروه ورزشی؛ به گزارش خبرنگار بویرنیوز هیئت دو و میدانی استان در راستای معرفی تیم هایی از استان جهت حضور در مسابقات کشوری به همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان امروز مسابقه ای را در سطح بانوان خردسال در ورزشگاه 1500 نفری برگزار گردید.
۲۰۱۴۰۸۱۸_۱۰۰۹۱۷
مسابقات انتخابی بانوان شهرستان جهت اعزام به مسابقات کشوری با حضور سرپرست هیئت دو و میدانی استان جناب آقای مهندس پایدار و سرکار خانم نگهداری نایب رئیس هیئتت دو و میدانی استان برگزار و از نفرات اول تا سوم تجلیل بعمل آمد.
سرپرست دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورزش دو و میدانی به دلیل شرایط طبیعی و آب و هوایی استان جزء ورزش های کهنه و سرآمد استان می باشد، که تا کنون افتخارات بیشماری از طریق آقایان و بانوان در عرصه های ملی و بین المللی در این رشته های ورزشی برای استان به ارمغان آمده است. پایدار مهم ترین نکته قابل تحسین را کمبود امکانات و افزایش شمار افتخارات آفرینی ورزشکاران در دو و میدانی و رشته های مربوطه دانست که خود گواهی بر استعداد ذاتی فرزندان استان در عمده رشته های ورزشی است که این توانایی ها باید با همکاری و پشتیبانی سازمان های مربوطه نمودی بالفعل به خود بگیرد.
۲۰۱۴۰۸۱۸_۱۰۲۵۲۳
وی در خصوص امکانات و همکاری سایر نهادها نیز به خبرنگار بویرنیوز گفت؛ خوشبختانه در چند سال اخیر توجهات به سمت رشته دو و میدانی و رشته های ورزشی مربوطه بیشتر شده و امکانات نیز خیلی بهتر ازگذشته فراهم است،ایشان احداث پیست جدید در ورزشگاه 15000 نفری یاسوج را نیز اقدام شایسته ای دانست که می تواند استان را پذیرای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی بکند.

پایدار سرپرست هیئت دو و میدانی در ادامه افزود: هدف عمده از شروع و برگزاری مسابقاتی از این دست را استعداد یابی در جای جای استان و حمایت از ورزشکاران عزیز جهت پیشرفت و افتخار آفرینی برای خود و استان خاطر نشان کرد و از تلاش خود برای استعداد یابی و جذب ورزشکار در هر 24 رشته دو و میدانی جهت تشکیل تیمی کامل و پر قدرت در استان گفت و از همه مسئولین خواست به تمام ورزش ها به چشم فاکتوری اساسی هم برای سلامت جامعه و هم فرهنگ سازی هایی که در پی دارد توجه نموده و بیش از پیش برای این حوزه هزینه بکنند.
۲۰۱۴۰۸۱۸_۱۰۳۲۳۳
در این مراسم خانم نگهداری، نایب رئیس هیئت دو و میدانی نیز ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: هدف عمده از برگزاری چنین مسابقاتی را علاوه بر معرفی تیم هایی جهت اعزام به مسابقات کشوری، کمک به مشتاقان رشته های ورزشی دو میدانی برای شکوفا کردن استعدادهای خود برشمرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117086
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حرف ناب گفت:

    سلام دردانه کلام تقدیم به شما؛

    ز عطرِ حـریم تـو اگر دوریم ،

    دلخوشیم به نسیمِ گاه گاهِ نگاهـت…

    موج وبلاگی ” ثامن الائمه ” بمناسبت میلاد امام رضا(ع)

    http://harfenab.ir/index.php/pishnahad2/4434-2014-08-16-09-43-19.html

    لطفا انتشار دهید تا در ثواب این کار شریک شوید

    حرف ناب-مرجع وبلاگ نویسان استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه شما