دوشنبه 27 مرداد 1393 - 13:50

سوء استفاده از اعتماد خواهرزاده در کهگیلویه و بویراحمد باز هم حادثه آفرید!

در پی بازجویی از متهم پس از انجام اقدامات تکمیلی پرونده همراه مستندات جمع‌آوری شده تحویل دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج شد.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کاربران عابربانک‌ها باید باید هشیار باشند، گفت: فردی با سوء استفاده از اعتماد خواهرزاده خود از حساب بانکی وی شارژ تلفن همراه خریداری می‌کرد.

13920804000424_PhotoA
به گزارش بویرنیوز،  سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به کاربران عابر بانک‌ها در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دارندگان عابر بانک‌ها در هیچ شرایطی کارت‌های بانکی خود را به کسی ندهند.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این مقدمه به شکایت اخیر مبنی بر سوء استفاده از حساب شخصی یکی از شهروندان بیان کرد: فردی با سوء استفاده از اعتماد خواهرزاده خود از حساب وی برداشت کرده است.

مرتضویان تصریح کرد: با توجه به اینکه فرد متخلف از حساب خواهرزاده خود شارژ تلفن همراه خریداری می‌کرد در پی شکایتی، رسیدگی به این موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس برداشت‌های متعدد و غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان پیگیری آن به صورت جد در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که مبلغ یک میلیون و 800 هزار ریال شارژ تلفن همراه طی چند نوبت از حساب شاکی خریداری شده است.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پس از شناسایی متهم به پلیس فتا احضار شد، افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه برداشت غیر مجاز شد اما پس از مواجه شدن با مستندات غیر قابل انکار اعتراف کرد.

مرتضویان اذعان کرد: متهم در اعتراف خود گفت زمانی که خواهرزاده‌ام قصد تغییر رمز دوم کارت عابر خود را داشت شماره کارت و رمز را یادداشت کردم و بعد از آن شارژ تلفن همراه خود را از این طریق خریداری می‌کردم.

وی ادامه داد:

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان داشت: شهروندان و کاربران عابر بانک‌ها از دادن رمز کارت خود حتی به اقوام نزدیک جدا خودداری کنند تا شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=117018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خرزوخان گفت:

    سير خنديدم !!!! فكر كردم ميليون ها تومان برداشت شد !! در چند نوبت صد هزار تومان

  2. رلغعغ گفت:

    خته مسخره كرديه با خبرت.

  3. یاسوجی گفت:

    خدایی بویر بیکاری پلیس فتا همیشه دزدیاش یا ده هزار تومانه دیگه نهایتش صد هزار تومان خیلی مسخرست همیشه هم اشنا برداشت میکنن دیگه ده هزارو صد هزارم شکایت داره ب خدا پناه میبریم

  4. کریم گفت:

    په شاخکل اگهه و حساپ ختو هزارتمن برداشت کنن جراتو ایروه من اسمون،ای اخبار ایزنن که هواس ختونه جم کنین

دیدگاه شما