یکشنبه 26 مرداد 1393 - 15:33

زادگاه احمدی نژاد را سیل برد

 تسنیم نوشت:

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با اشاره به بارندگی شدید روزهای اخیر در شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: سیلی که بر اثر این بارش‌ها جاری شد، راه ارتباطی سه روستا در گرمسار و آرادان را قطع کرد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سمنان، حسن شکراللهی گفت: پس از وقوع سیل در سه روستای رامه بالا، رامه پایین و چهار طاق واقع در شمال‌شرق شهرستان آرادان، تیم ارزیاب هلال احمر این شهرستان، بلافاصله به منطقه اعزام شدند.
او گفت: به‌دلیل قطع راه‌های ارتباطی و نیاز به تیم‌های بیشتر جهت امدادرسانی 2 تیم سیلاب نیز به منطقه اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در این عملیات که نزدیک به 32 ساعت به‌طول انجامید تعداد 62 خانوار شامل 250 نفر حادثه دیده با حضور به موقع عوامل هلال احمر و راهداری نجات یافتند.
به گفته شکراللهی 68 نفر از سیل زدگان که منازل مسکونی آنان آسیب جدی دیده بود به مناطق امن منتقل شدند.
او با اشاره به تعداد مصدومان و سانحه دیدگان سیل اخیر در گرمسار و آرادان گفت: این سیل 9 نفر مصدوم داشت که به صورت سرپایی مداوا شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ساکنان این روستاها دچار کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی شدند گفت: امدادگران هلال احمر با توزیع بیش از 570 بطری آب معدنی ، 168 قوطی کنسرو، 200 قرص نان، 20 کیلو خرما و 80 بسته بیسکوئیت به کمک آنها شتافتند.
شکراللهی گفت: در این عملیات که ساعت 30 دقیقه بامداد امروز مرداد به پایان رسید 3 تیم امدادی هلال احمر متشکل از 9 نفر امدادگر و نجاتگر به همراه سه دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در منطقه حادثه دیده حضور داشته اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116912
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    به خود احمدی نژاد نفرین نمی کنم اما خدا کنه تمام مال و دارایی و دار و ندارش لباسها و کفشاها را سیل ببرد تا نفس راحت بکشیم – استارت این تورم خانمان سوز را احمدی نژاد زد که این بلاها سر ملت اومد

  2. ناشناس گفت:

    کاش روزی که احمدی نژاد متولد شد اونجا رو سیل میبرد.

  3. احساس گفت:

    خدا بویر نیوز وهمه دشمنان احمدی نژاد را سیل ببرد با این مزخرفاتی که هرروز بر علیه احمدی نژاد می نویسند یقینا با این تخریب ها جایگاه احمدی نژاد در قلب مردم مستحکمتر خواهد شد . انشاء اله سه سال دیگر شاهد حضور مقتدرانه احمدی نژاد خواهیم بود.

  4. مونا گفت:

    قلب همه ی ما

دیدگاه شما