شنبه 25 مرداد 1393 - 15:18

دستگيری اعضاي باند سرقت احشام در بويراحمد

رييس پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي این استان باند سه نفره سرقت احشام با 50 فقره سرقت متلاشي شد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ سيد محمد حسن جعفري نژاد افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از دامداري هاي سطح شهرستان بويراحمد ، شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت ها در دستور كار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي يكي از سارقان سابقه دار را شناسايي و پس از چند ساعت عمليات تعقيب و مراقبت نهايتا سارق را حين سرقت دستگير كردند.

رييس پليس آگاهي استان کهگيلويه و بويراحمد بیان کرد: متهم در بازجويي هاي فني و پليسي به سرقت احشام با همدستي دو نفر ديگر اعتراف كه در اين رابطه همدستان او طي عمليات هاي مجزا دستگير شدند.

جعفری نژاد تصریح کرد: متهمان به سرقت احشام و فروش آنها به دو نفر مالخر اعتراف كه در اين راستا افراد مالخر دستگير و تعدادي از احشام سرقتي نيز كشف شد.

وی خاطر نشان كرد: متهمان در ادامه تحقيقات فني و پليسي به 50 فقره سرقت احشام اعتراف و پس از تشكيل پرونده به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان معرفي شدند.

وي در پايان براي پيشگيري از سرقت احشام به دامداران توصيه كرد: با توجه به اينكه اكثر سرقت ها در شب رخ مي دهد از تجهيزات ايمني براي حفاظت فيزيكي دامداري و حتي المقدور از سيستم امنيتي استفاده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116786
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    تجهیزات فنی (احتمالا دوربین مداربسته دراطراف آغل عشایری جزئی ازتجهیزات باشد)

دیدگاه شما