جمعه 24 مرداد 1393 - 17:43

افشای رفتار زشت در میان مسئولان گچساران توسط امام جمعه گچساران در خطبه های نماز

امام جمعه گچساران از معطلی ۲۰ دقیقه‌ای اداری به دلیل تماس شخصی یک کارمند انتقاد کرد.

امام جمعه گچساران از معطلی 20 دقیقه‌ای اداری به دلیل تماس شخصی یک کارمند انتقاد کرد.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی های خداوند اظهار کرد: تقوا بال پرواز مومنان به سوی سعادت دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اهمیت اعمال و انسان های خیر و شر در جامعه افزود: د بسیاری از موقع وجود انسان‌ها یا عوامل شرور به انسان درس زندگی می دهد.

امام جمعه گچساران با تشریح مثالی از داستان مارگیری که مار و وسایل مارگیری خود را سبب خیر و برکت خود می دانست، متذکر شد: در این مثال فردی جعبه مارگیر را به سرقت می‌برد و توسط نیش ماز می‌میرد که مارگیر با مشاهده این صحنه به این نتیجه می‌رسد که این مار برای وی تنها خیر نبوده و شر نیز بوده که با کشته شدن سارق از این موضوع اطلاع‌پیدا می کند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) در خصوص شناخت افراد شرور عنوان کرد: امام علی(ع) فرموده‌اند از جمله افراد شرور انسان های هستند که برای رسیدن به چند سکه یا مال و منال هزاران قسم دروغ می‌خوردند.

خواجه‌زاده ادامه داد: افراد شرور و بدترین انسان‌ها کسانی هستند که عذر دیگران را نپذیرند.

وی در ادامه با بیان مثالی در خصوص خصوصیات افراد شرور و خصیصه ظلم در حق دیگران گفت: در یکی از ادارات گچساران برای انجام کاری اداری حدود بیست دقیقه معطل تماس تلفن موبایل کارمند آن اداره شدم آیا این ظلم در حق دیگران نیست.

خواجه‌زاده روحیه تملق در میان افراد را از دیگر خصوصیات افراد شرور دانست و عنوان کرد: متأسفانه روحیه تملق و خودستایی در میان بسیاری از اقشار  رواج یافته است.

امام جمعه گچساران یادآور شد: روحیه تملق در میان بسیاری از حاکمان و کارگزاران به ویژه اخیرا در میان کارگزاران گچسارانی رواج یافته که واقعا زیبنده نیست افراد با داشتن چنین جایگاه‌هایی تملق دیگران را بگویند.

خواجه‌زاده در خطبه دوم نماز جمعه گچساران با اشاره به سالگرد کودتای 28 مرداد و بیان این‌که ما حق داریم به غربی‌ها و آمریکایی‌ها بدبین بوده و اعتماد نداشته باشیم، گفت: با مطالعه ابعاد کوتای 28 مرداد آمریکایی‌ها علیه مصدق و عدم حمایت از وی با توجه به تمایلات مصدق به ارتباط با آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدار و تذکرات آیت‌الله کاشانی و جایگزینی زاهدی به عنوان نخست‌وزیری ایران به جای مصدق بدبینی و عدم اعتماد به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها قابل درک است.

وی در پایان بیان کرد: انسان مؤمن دوبار فریب نخورده و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود و ما نیز به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد نداریم./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    با سلام،بویرنیوز لطفا سری به جهاد کشاورزی سی سخت بزنید!!!!!!!دو هفته دنبال یکی از کارمنداش بودم تا دیدمش وقتی هم که اومد ساعت 9 نشده گفت زود باش کار دارم باید برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما