جمعه 24 مرداد 1393 - 10:30

جزییات سرقت از منزل آیت‌الله طاهری‌شیرازی

منزل شخصی آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی موسس حوزه علمیه حجت‌ابن الحسن توسط سه تن مورد سرقت قرار گرفت.

سیدشهاب‌الدین طاهری شیرازی، فرزند آیت‌الله در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه حضرت آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی امام جماعت مسجد حجت‌ابن الحسن عسگری واقع در خیابان سهروردی و موسس حوزه علمیه حجت‌ابن الحسن است و در حال حاضر بیش از 90 سال سن دارد.

 

وی افزود: منزل ایشان واقع در خیابان شهیدکلاهدوز یک مرتبه اوایل ماه مبارک رمضان مورد سرقت قرار گرفت. ایشان دراین زمان در منزل نبود و برای اقامه نماز جماعت به مسجد رفته بودند.

 

فرزند آیت‌الله طاهری‌شیرازی با بیان اینکه منزل ایشان هم دفتر حوزه علمیه و هم صندوق قرض‌الحسنه است اظهار کرد: در این سرقت 20 میلیون تومان از محل وجوهات حوزه به سرقت رفت که مجددا روز چهارشنبه (22 مرداد ماه)ساعت 2 بعدازظهر که راننده و همسر ایشان در منزل حضور نداشتند سه فرد مسلح به چاقو و قمه وارد منزل وی شده و ایشان را که تنها در منزل بود، تهدید می‌کنند.

 

وی افزود: این سه سارق آیت‌الله را با امامه به صندلی بسته و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند به گونه‌ای که در تمام بدن ایشان آثار کبودی مشاهده می‌شود.

 

طاهری شیرازی با بیان اینکه این سارقین تمام اموال منزل را از بین برده‌اند تا بتوانند گاوصندوق قرض‌الحسنه را پیدا کنند، گفت: آنها آیت‌الله را تهدید کردند که اگر کلید گاو صندوق را در اختیارشان قرار ندهد او را خواهند کشت.

 

فرزند آیت‌الله طاهری شیرازی افزود: بیش از 60 میلیون تومان از وجوهات مردمی توسط این سه تن که از سرایدارهای قبلی بودند و قبلا ایشان را هم تهدید کرده بودند و آیت‌الله آنها را می‌شناخت به سرقت رفت.

 

به گفته وی، پلیس و ماموران آگاهی در جریان این امر قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116628
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    عمامه نه امامه

دیدگاه شما