سه شنبه 21 مرداد 1393 - 17:08

فروش 510 زن کرد توسط داعش به قیمت هر زن 100 هزار دینار عراقی!+ تصاویر

سخنگوی واحد ١٤ حزب دمکرات کردستان عراق(پارتی): از 510 زن کرد اسیر شده تعداد 160 نفر از زنان اسیر را داعش برای نیروهای خود در کشور سوریه هدیه و فرستاده اند!
پس از آنکه رسانه ها از شایعه فروش زنان توسط تروریستهای تکفیری بعثی داعش در بازار موصل خبر دادند، این خبر رنگ واقعیت بخود گرفت و خبر رسید که داعش 510 زن کرد اقلیت ایزدی را به مبلغ هر زن 100 هزار دینار عراقی فروخته است.

1

به گزارش بویرنیوز به نقل از بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، پس از آنکه داعشی ها،شهر شنگال را اشغال کردند،اعلام شد که داعش 500 زن کرد ایزدی را اسیر کرده که بعدها آمار به 510 زن رسید و این 510 زن کرد اقلیت ایزدی،توسط داعش در مساجد این شهر به قیمت هر زن 100 هزار دینار فروختند.
زنانی نیز که حاضر نشدند،مسلمان و یا کنیز داعشی ها شوند،کشته شده اند.
سعید مموزینی سخنگوی واحد ١٤ حزب دمکرات کردستان عراق(پارتی) در همین ارتباط به رسانه های خبری کردستان عراق گفت؛ متاسفانه 510 زن کرد اقلیت ایزدی توسط داعش در مساجد شهر بزرگ موصل ،به فروش رسیده اند.!
مموزینی همچنین اضافه کرد؛ از این 510 زن کرد اسیر شده تعداد 160 نفر از زنان اسیر را داعش برای نیروهای خود در کشور سوریه هدیه و فرستاده اند!

2
از تعداد نیز 16 نفر زن که حاضر به قبول این کار نشدند توسط داعش بطرز فجیعی کشته شدند.

محمد الخزاعی سخنگوی هلال احمر عراق همچنین اعلام کرده بود که گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود بازاری را در استان موصل برای فروش زنان مسیحی و ایزدی اختصاص داده و این افراد را پس از ربودن و به اسارت گرفتن به عنوان کنیز به فروش می رسانند.

در روزهای گذشته، شبکه های مجازی و اجتماعی تصاویر زنان در بند و زنجیر را به تصویر کشیده اند که در خیابان های عراق توسط اعضای داعش فروخته می شوند.
لازم به ذکر است که در همین ارتباط،وزارت امور زنان عراق در بیانیه ای از تمامی نهادهای مرتبط در بغداد و اربیل و همچنین از جامعه جهانی خواسته اند تا برای جلوگیری از فروش و به برده گرفتن زنان توسط داعش اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116301
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تاریخ گفت:

    نگاه کنید که در قرن 21 جاهلان حیوان صفت و فرزندان نا پاک خالد ابن ولیدها و سعد ابن ابی وقاص ها چکار میکنند در 1400 سال پیش هم همین کارها و فاجعه ها را در ایران کردند

  2. منتقد گفت:

    اینهمه در مورد داعش مینویسید اینها مگه همین همسایگان عرب ما نیستند؟

  3. ناشناس گفت:

    ای خدا …………………….. به عزت و جلالت عجب دلی داری

  4. ناشناس گفت:

    صدام کجایی…….

  5. ناشناس گفت:

    این همه مسئولین ما کرو کرو برای غزه گریه میکنند یه کمی هم به فکر این زنان بیگناه باشند

دیدگاه شما