سه شنبه 21 مرداد 1393 - 16:22

شرور شرق استان تهران دستگیر شد /عکس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری شرور شهرستان ورامین خبر داد.
 IMG13342971

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سيروس فتحي گفت: در پي شرارت هاي متعدد در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش درجه يک و صدور احکام جلب از سوي اجراي احکام دادسراي عمومي و انقلاب ورامين تيم هاي عملياتي اين يگان براي شناسايي مخفيگاه و بازداشت متهم وارد عمل شدند.

وي افزود: ماموران با تحقيقات نامحسوس پليسي موفق به شناسايي محل سکونت ومخفيگاه وي در شهر شريف آباد و ورامين شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه اين متهم به علت اقدامات مجرمانه متواري و داراي بيش از 10 سابقه کيفري است ادامه داد تيمهاي كنترل نامحسوس پس از چندين ساعت كنترل و مراقبت هاي كاملا پوششي ، زماني كه متهم داخل مخفيگاهش بود، وارد عمل شده و با دستگيري وي به اقدامات مجرمانه اش پايان دادند.

سردار فتحي با تاکيد بر برخورد قاطع و سختگيرانه پليس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه گفت: آرامش مردم اولويت پليس در اجراي ماموريت ها و وظايف محوله بوده و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

وي لازمه تامين امنيت در جامعه را تعامل و همكاري آحاد جامعه و مسئولان با پليس دانست و اظهار داشت: بحمدالله يكي از موفقيت هاي نيروي انتظامي در انجام ماموريت هاي محوله، تعامل بسيار خوب اين نيرو با مردم است.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران در پايان اظهار داشت: متهم که به “علي عمر” معروف بود جهت اقدامات تکميلي به پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان منتقل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما