دوشنبه 20 مرداد 1393 - 16:47

4 تن کشته و مجروح در آتش‌سوزی صبح امروز بازار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی گسترده یک پاساژ تجاری و کشته و مصدوم شدن 4 تن در بازار تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت 10:30دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در پاساژ آهن واقع در بازار تهران پامنار مطلع شدند و بلافاصله آتش نشانان به کمک نردبان هیدرو‌لیکی و تانکرهای آب عازم محل حادثه شدند.

ملکی افزود: محل آتش سوزی یک پاساژ  4 طبقه بود که این مغازه‌ها بستر کار آهن فروشان بود. که در پی این آتش سوزی تمامی مغازه‌ها طعمه حریق شده بودند و دود فراوانی نیز محل را در برگرفته بود و تعدادی از مغازه‌داران نیز در میان دود و آتش محبوس شده بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله به 2گروه تقسیم شدند و گروه‌هایی با دستگاه‌های تنفسی و نردبان هیدرولیکی افراد محبوس شده را خارج کردند و سایر آتش نشانان عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

به گفته ملکی 2تن از افراد محبوس شده دچار دود گرفتگی و مصدومیت از ناحیه دست شده بودند و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمان منتقل شدند.

همچنین 2مرد میانسال به علت غلظت دود گرفتگی و شدت حرارت در داخل پاساژ دچار سوختگی و خفگی شدند و جان خود را  از دست دادند.

آتش نشانان نیز پس از لکه گیری و ایمن سازی لحظاتی پیش عملیات را به پایان بردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما