شنبه 18 مرداد 1393 - 22:41

آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران

در اين گزارش با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتايج تحقيق بر ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصيلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ منتشر شده است.

به گزارش پارسینه، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران، نوزدهم خرداد گزارشی با عنوان «ازدواج موقت و تاثير آن بر تعديل روابط نامشروع جنسی» روی وب‌سايت خود منتشر کرده است.

در اين گزارش با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتايج تحقيق بر ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصيلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ منتشر شده است.

بر اساس اين تحقيق، ۱۰۵ هزار و ۴۶ نفر دانش آموز يعنی ۷۴.۳ درصد دارای رابطه «غير مجاز با جنس مخالف» بوده‌اند.

همچنین طبق این گزارش، در سال تحصیلی 1386-1387 از 141552 دانش آموز (دختر و پسر) دوره متوسط در کل کشور تعداد 24889 نفر (17.5 درصد) دارای روابط همجنسگرایی (لواط و مساحقه) بودند.

به نوشته این گزارش، بر اساس اظهارات کارشناسان در سال 1388 در دهه 1960 و 1970 میلادی سن روسپیگری بالای 30 سال بود، اما اکنون سن روسپگیری به 15 سال به بالا رسیده است. تحقیقات دانشگاه شهید بهشتی نشان داده است که آمار روسپیگری بین زنان متاهل بیشتر از مجردهاست و 11 درصد روسپیان شهر تهران با اطلاع همسرانشان دست به روسپیگری می زنند.

در سال های 1388 و 1389 آمار کشف باندهای فساد 30 الی 35 درصد افزایش داشته است.

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس همچنين به يک تحقيق انجام شده توسط محمود گلزاری، عضو هيات دانشگاه علامه طباطبايی اشاره کرده است.

بر اساس اين تحقيق، ۸۰ درصد دختران مورد پرسش در چند دبيرستان دخترانه تهران گفته‌اند که رابطه با جنس مخالف را تجربه کرده‌اند.

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزير ورزش و جوانان، ۲۱ ارديبهشت امسال نيز گفته بود که بر اساس گزارش‌های آموزش و پرورش، ۴۰ درصد دانش‌آموزان رابطه با جنس مخالف را از ۱۴ سالگی شروع کرده‌اند.

به گفته وی، ارتباطِ پيش از دانشگاه دختران و پسران نسبت به ۳۰ سال پيش، سه برابر شده و زمان شروع رابطه جنسی نيز به دوره راهنمايی رسيده است.

تهيه کنندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکيد کرده‌اند که اين آمار گوشه‌ای از حقيقت را نشان می‌دهد نه همه آن را.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115875
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بابا تو مملکت ما اصلا از این کارهای خلاف انجام نمیشود اقای دکتر هدایت خواه ناراحت میشه دیکه ننویسید

  2. اصلاح طلب بهمئی گفت:

    به خدا قسم قلبم بهم فشار آورد ، اشک در چشمانم حدقه بست ، باباجان تا که ی ما هه ی بگیم اصلاح طلب و اصولگرا و از این عناوین سوء استفاده کنیم ؟؟؟ انگار که اصلاٌ نمی دانیم که این 70% یعنی خواهر و برادر و دختر و پسر همه ی ما !!! ما به کجا داریم می رویم ؟؟؟
    مسئولان کجایید ؟؟؟ مردم شما کجایید ؟؟؟ به کجا دارید می روید ؟؟؟ ما که پیشینه ی غیرتمندی داریم ، چرا داریم بی غیرتی نشان می دهیم ؟؟؟ آقای هدایت خواه ، آقای وکیلی ، آقای احمدی نژاد ، آقای روحانی ، آقای عارف ، آقای خاتمی ، آقایان جنتی ، آقای شجونی ، روحانیون مبارز ، سپاهیان ، امر به معروف و نهی از منکر ، عموم ملت ، زن ، مرد ، پسر ، دختر ، انقلابی ، ایرانی ، مسلمان ، نخبگان ، …………..همه و همه کجایید ، آری باید انقلابی دیگر کرد ، انقلاب فرهنگی ، پیامبر گفته بود که مهمترین جهاد ، جهاد اکبر ( مقابله با نفس اماره ) است ، ………… شما را به حضرت عباس به پا خیزید ، باباجان فرق گناهکار و غیر گناهکار فقط یک بار انجام آن گناه است ، نسل بعد داریم رو به فساد می رویم ، فسادی که بخاطر آن انقلاب کردیم ، نگذاریم ، شما را به سر بریده امام حسین نگذاریم دین ، غیرت و همه ی دار و ندارمان از بین رود ((( آری باید انقلابی دیگر کرد )))

    • Amin گفت:

      !!!!ma’ashala!!!Khodemonim Che enshayi neveshti ya?to ro bayad bbaran jaye khatami notgh  koni

    • ناشناس گفت:

      كو بشين سر جات هالو …

    • بیدار گفت:

      اکثر موارد اخلاقی ذکر شده بالا از فقر اقتصادیه چون اگه وضع معیشتی درست باشه خوب طرف میاد پسر یا دخترشو زن وشوهر میده خانوادشو تامین میکنه فقط و فقط و فقط از فقر اقتصادیه چون کار نیست بیکاری بیداد میکنه … بفرمودیه حضرت علی علیه السلام …اگه فقر از یه در وارد بشه ایمان از در دیگه خارج میشه….

    • جان گفت:

      داريم ميريم فرذحزاد شما نمياين

  3. بنده خدا گفت:

    اقای هدایت خواه و بزرگواری حالا هی بگید در دولت روحانی بد حجابی رونق پیدا کرد پس همه فتنه ها از زمان احمدی نزاد شروع شد

  4. غضنفر گفت:

    متاسفم برای آقای ناشناس ایشون غیرت ندارد

  5. ر گفت:

    اصلاح طلب بمئی شما بهتر میدانید که زمینه این کارها را شما اصلاحطلبان به وجود آوردیدد خودتون کجائید

  6. من گفت:

    این آمار غیر قابل استناد و نا معتبر هست..

  7. مشاور گفت:

    این امار ها اگر بیشتر نباشد کمتر نیست .براساس مطالعات روانشناسان 60درصد انگیزه پسرا در دوستی جنس مخالف برقرای رابطه ی جنسی می باشد. در حالی که 60 درصد دخترا با هدف وانگیزه ازدواج دوستی را می پذیرند و فکر میکنند باتن دادن به رابطه ی سکس پایه های دوستی خود را محکم می کنند در حالی که اثبات شده اگر کسی واقعا هدفش ازدواج باشد اصلا پیشنهاد سکس نمیده واین رابطه را موکول میکنه به دوران عقد وازدواج .پس خودتونو گول نزنید وبه هر مشکلی برچسپ سیاسی نزنید ومطمئن باشید خطر در کمین همه بخصوص دهه هفتادیها بخاطر انفجار تکنلوژی که در عصر اونها صورت گرفته هست. پس مواظبشو باشید وبرکارهایشان دورا دور نظارت داشته باشید

  8. صمدي گفت:

    اعلام كنندگان اين گزارش بصيرت سياسي وديني واجتماعي ندارند چراكه نشر اينگونه گزارشات خود فسادآور وبراي جامعه درد آوراست اگر آقايان بصيرت دارند بايستي اين گزارشات را طبقه بندي شده به مسولين ارشد نظام جهت ارائه راهكارهاي لازم ارائه نمايند نه اينكه علناً ياس ونااميدي در جامعه ايجاد نمايند مطمئن باشيد بقيه كه اهل اينكارها نيستند فردا به همين بهانه كه اكثراً اينجوري هستند به اين كارها روي مي آورند علاوه برآن انتشار علني اينگونه گزارشات علاوه بر اضافه كردن درد ورنج به روحيه مردم مگر نفعي براي جامعه دارد ودر هيچ جاي دنيا اسرار محرمانه يك كشور اينگونه برملا نمي گردد بلكه راهكارهاي لازم با استفاده از متخصصين امر ارائه مي گردد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • باران گفت:

      دانستن عیب نیست سر مثل کبک زیر برف کردن عیب .اگر اگاهی دادن بد بود خداوند پیامبران را بیرون کردن جهل ونادانی نمی فرستاد. اگرم بیان نکنن میگین اگاهی ندادن شدین قوم بنی اسرائیل که فقط بهانه بیارین

    • گچساران گفت:

      آقای صمدی ودیگر دوستان توجه کنند تا دراین کشور مکان وجایگاهی برای تخلیه غرایض جنسی ایجاد نشود همچنان آمار روسپی گری وانواع امراض بالا می رود با

  9. نگران اینده/چرام گفت:

    بامطالب مطرح شده صمدی موافقم /انتشاراین نوع اخباربارمنفی بیشتری درجامعه بخصوص برای نسل نوجوان وجوان دارد/

  10. منتد گفت:

    اوضاع خیلی خرابه برادر.

  11. عبدالله گفت:

    اوضاع از این هم بدتر است مطمئن باشید مگر کسی هم به فکر این مشکلات در کشور می باشد ، عزیزان تنها راه اصلاح آن کمک جدی به ازدواج جوانان وحتی نوجوانان واجرای فوری ازدواج موقت یا همان صیغه می باشد البته فوری وفوری و فوری ……………..

  12. رضا گفت:

    همه می دانند که این مسائل بی بند باری در زمان اصلاح طلبی نمایان می شود – خدا شاهد است

  13. محمد گفت:

    لطفا از خبرها منتشرنکنید راه حل برای این معضلات پیدا کنید

  14. ناشناس گفت:

    تنها راه حل ایجاد اشتغال و مسکن یرای ازدواج جوانان است

  15. یه بنده خدا گفت:

    حرف باعمل یه چیزی میشه.نه فقط آماردادن..

  16. علیرضا گفت:

    خدایا چی داره به سر ما میاد پ کجایند ای مسئولین پ کجایند این مردم

  17. گمنام گفت:

    سلام دوستان.نظرات همه شما را خواندم.اما دلم برای خودم سوخت…این آمار در مورد من و شما عزیزان هم به احتمال زیاد صدق میکند.آمار اعتیاد،طلاق،نزاع،عصبانیت و….این آمارها را هم بدهند خوب است. شاید بیدار شویم. یکی میگفت شکم خالی خدا نمیشناسد،یکی میگفت پدر و مادر بدبخت بچه خوشبخت تربیت نمیکنند،دیگری گفت فلان جناح مقصر است و دیگری گفت خشت اول چون نهد معمار کج….شاید سهراب راست میگفت،قایقی باید ساخت…یه سری چیزا اشتباه معنی شده شاید….شاید بهتر بود یاد میگرفتیم غیرت این نیست که به ناموسمون گیر بدیم چی بپوش،چی نپوش.شاید بهتر بود یکی میگفت غیرت اینه که به ناموس کسی نگاه حرزه نکنی….ما هنوز فکر میکنیم جمعه ها امامی مخصوص داره….

دیدگاه شما