چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 21:01

انهدام ۲۲ باند قاچاق مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از انهدام ۲۲ باند قاچاق مواد مخدر در این استان در ۴ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم، سردار غلام عباس غلام زاده در آئین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: وضعیت نظم و امنیت در این استان در مقوله های مختلف در کشور و در گروه 16 عضوی استان های کشور بنابر نظرسنجی از مردم و ارزیابی مرکز وضعیت مطلوبی دارد.

وی بیان کرد:  مبارزه با سرقت بویژه سرقت های خرد، مواد مخدر، استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی، مسائل ترافیکی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از جمله اولویت های کاری پلیس این استان در سال 93 است.

غلام زاده افزود: وقوع جرایم خشن از قبیل سرقت بانک و طلافروشی در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان 50 درصد کاهش  و در زمینه سایر سرقت ها در سرجمع شاهد کاهش 12 درصدی هستیم.

وی بیان کرد: در 4 ماهه اول امسال یک تن و 724 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد در حالی در مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات در این زمینه 731 کیلوگرم است.

وی بیان کرد: در 4 ماه نخست امسال در رابطه با مبارزه با مواد مخدر 620 نفر دستگیر، 22 باند منهدم  و 75 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در زمینه فوت شدگان در تصادفات برون و داخل شهری نیز شاهد کاهش 22 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم که البته با توجه به اینکه تعداد فوت شدگان در استان زیاد نیست در صورت وقوع یک تصادف امکان جابجایی این آمار وجود دارد.

غلام زاده افزود: ساماندهی تالارهای عروسی، برخورد با متخلفان رانندگی، موتور سواران مزاحم و مزاحمان خیابانی در دستور کار پلیس این استان می باشد و به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تقدیر از پلیس بیشتر از شکایت در گزارش های ثبت شده در سامانه 197 وجود دارد، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت در سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران ایجاد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما