دوشنبه 13 مرداد 1393 - 21:31

استاندار چهارمحال: خوش‎آمد گویی ادارات به رئیس‌جمهور ممنوع!

سیلمانی تاکیدکرد: چاپ و نصب بنرهای خیر مقدم در ادارات و مسیرهای استقبال و تجمع مردی به رئیس‌جمهور و وزرا با استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال ممنوع است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نصب هرگونه پلاکارد و بنرهای تبلیغاتی با عنوان دولتی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت را ممنوع و خلاف قانون دانست.

قاسم سلیمانی در گفت‎وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه استقبال دولتی از رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت در استان وجود نخواهد داشت، فضاسازی و تبلیغات برای استقبال از رئیس‌جمهور را فقط مردمی دانست.

سلیمانی با بیان اینکه تنها تشکل‌های مردمی زیرمجموعه دستگاه‌های دولتی در امر تبلیغات و فضاسازی سفر هیئت دولت آزاد هستند، بخش اعظم تبلیغات و فضاسازی برای استقبال شایسته از رئیس‌جمهوری را بر عهده تشکل‌های مردمی و گروه‌های مردم نهاد دانست.

وی قرار دادن عکس استاندار و مدیران دستگاه اجرایی در بنرهای تبلیغاتی را خارج از عرف دانست و گفت: در طراحی بنرها و پوسترهای استقبال تنها عکس امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، دکتر روحانی و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی باید لحاظ شود و هر چه غیر از این باشد به طور قطع تعریف و تمجید دستگاه و گروه مربوطه می‌شود.

سیلمانی تاکیدکرد: چاپ و نصب بنرهای خیر مقدم در ادارات و مسیرهای استقبال و تجمع مردی به رئیس‌جمهور و وزرا با استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال ممنوع است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از مردم ولایتمدار استان خواست با حضور گرم و پرشور خود رئیس‌جمهور و هیئت دولت راه مورد استقبال قرار دهند؛ چرا که این سفر زیر ذره‌بین و رصد دوستان و دشمنان است و به طور قطع حضور گرم مردم یأس و ناامیدی دشمن را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی، برای درخواست‌های مردمی از رئیس‌جمهور نیز سامانه 111 طراحی شده که مردم می‌توانند با تماس با این شماره تلفن درخواست‌ها و مطالبات خود را با رئیس‌جمهور در میان گذشته و از طریق این سامانه نیز پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، استان چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه و پنجشنبه 15 و 16 مردادماه هفته‌جاری، میزبان کاروان دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=115118
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما