یکشنبه 12 مرداد 1393 - 9:55

مرد 29 ساله همسر باردار و پسر سه ساله اش را کشت و خودکشی کرد

پسر بچه 3.5 ساله نيز در حالي که روي تشک دراز کشيده، خفه شده بود و جسد مرد ۲۹ ساله نيز در کنار فرزندش قرار داشت.

ماجراي قتل اعضاي يک خانواده در ساختمان ۳ طبقه در مشهد، هنگامي فاش شد که زن ساکن در طبقه اول ساختمان صبح روز گذشته، طبق معمول دخترش را براي کمک به امورات منزل خواهر باردارش به طبقه سوم (محل سکونت خواهرش) فرستاد. دختر نوجوان به آرامي از پله هاي منزل مسکوني بالا رفت و در منزل خاله اش را گشود اما حيرت زده با اجساد اعضاي خانواده خاله اش روبه رو شد. دختر مذکور که با ديدن پيکر خاله اش به شدت ترسيده بود، هراسان از پله ها پايين آمد و آن چه را که ديده بود وحشت زده براي مادرش بازگو کرد.

زن جوان که نمي توانست اين جملات را باور کند خود را به طبقه سوم رساند و بدين ترتيب دقايقي بعد خودروهاي گشت کلانتري طبرسي جنوبي، آژيرکشان در کنار ساختمان پلاک ۴۱ توقف کردند. نيروهاي انتظامي با تاييد درستي خبر و حفظ صحنه حادثه، ماجراي جنايت هولناک را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند. عقربه هاي ساعت ۱۱ صبح را نشان مي داد که قاضي موحدي راد به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان پليس آگاهي، عازم محل وقوع جنايت شدند. اجساد مربوط به زني حدود ۲۵ساله، پسر 3.5 ساله و مرد ۲۹ ساله اي بود که کف اتاق قرار داشت. قسمتي از گوش چپ و پوست سر زن جوان بر اثر وارد آمدن ضربه مجروح شده بود و آثار کبودي روي صورت و گردن و دهان مقتول، حاکي از آن بود که زن جوان با فشار دست خفه شده است.

پسر بچه 3.5 ساله نيز در حالي که روي تشک دراز کشيده، خفه شده بود و جسد مرد ۲۹ ساله نيز در کنار فرزندش قرار داشت. آثاري که روي قفسه سينه مرد وجود داشت هم نشان مي داد که قبل از وقوع جنايت درگيري بين او و همسرش رخ داده است. در بررسي هاي بيشتر قوطي خون آلود کوچک حاوي سموم نباتي در کنار اجساد کشف شد و اين احتمال قوت گرفت که مرد جوان پس از کشتن اعضاي خانواده اش، دست به خودکشي زده است.

اين فرضيه در حالي مطرح شد که پس از برگرداندن جسد براي انجام معاينات بيشتر توسط پزشک قانوني، بوي شديد سموم نباتي فضاي اتاق را فرا گرفت. يکي از نزديکان مقتولان به مقام قضايي گفت: زوج جوان اختلاف شديد خانوادگي نداشتند و ما نيز سر و صدايي را از آن ها نشنيديم. «قاضي موحدي راد» در حالي به تاريک خانه اين پرونده جنايي وارد شده است که هنوز انگيزه اين جنايت هولناک در پرده اي از ابهام قرار دارد. طبق اظهارات نزديکان مقتولان، زن ۲۵ ساله باردار بود و اين احتمال وجود دارد که مرد ۲۹ ساله پس از کشتن اعضاي خانواده اش، دچار عذاب وجدان شده و دست به خودکشي زده است.

گزارش خراسان حاکي است: پيدا شدن مقاديري وجوه نقدي و بررسي وضعيت خانوادگي آنان نشان مي داد که اعضاي خانواده از وضعيت مالي مناسبي نيز برخوردار بودند و لوازم منزل نيز به هم ريختگي نداشت. در عين حال و با انتقال اجساد به پزشکي قانوني، قاضي ويژه قتل عمد دستورات ويژه اي را براي بررسي دقيق اين ماجرا و همچنين کشف زواياي پنهان اين پرونده جنايي صادر کرده است تا علت دقيق مرگ اعضاي اين خانواده مشخص شود.

منبع: روزنامه خراسان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114960
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما