شنبه 11 مرداد 1393 - 15:37

احتمال شش سال حبس برای لیونل مسی

سایت تایم مدعی شد اگر اتهام های لیونل مسی ثابت شود ممکن است او به ۶ سال زندان محکوم شود.

به گزارش تسنیم، لیونل مسی همچنان درگیر پرونده فرار مالیاتی اش است و دادگاه اسپانیایی که مسئول رسیدگی به پرونده مالیاتی وی است با وجود توصیه دادستان کل مبنی بر بخشش او، این بازیکن و پدرش را به اتهام فرار مالیاتی محاکمه خواهد کرد.

سایت تایم امروز مدعی شد در صورت اثبات اتهام، ممکن است ستاره آرژانتینی بارسلونا به ۶ سال زندان و پرداخت ۳۰ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شود.

دادستان کل پیشتر با این استدلال که پدر لیونل مسی یعنی خورخه مسئول اصلی فعالیت‌های اقتصادی خانواده مسی است، باید به عنوان متهم اصلی در این پرونده در جایگاه پاسخگویی قرار بگیرد و نه دارنده چهار عنوان بهترین بازیکن جهان.

اما قاضی این پرونده در بارسلونا نظر دیگری دارد و معتقد است که این بازیکن از وجود شرکت‌ها و وب سایت‌هایی که از طریق آن از پرداخت مالیات درآمد حاصله از حق بخش تلویزیونی فرار می‌کرده، اطلاع داشته است.

این بازیکن آرژانتینی و خورخه مسی، پدرش با اتهام کلاهبرداری از دولت اسپانیا و فرار از پرداخت بیش از ۴ میلیون یورو مواجه هستند.

آنها به استفاده از شرکت های خارجی – در بلیز و اوروگوئه – برای فروش حق استفاده از تصاویر مسی متهم هستند. هر دوی آنها اتهامات وارده که تاریخ آن به سال های بین ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ بر می گردد را رد می کنند.

مسی البته تمامی اتهام ها را رد کرده است و حتی در واکنش به این اتهام ها در صفحه شخصی اش نوشت: «شیر از جنجال گوسفند نمی ترسد!»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما