شنبه 11 مرداد 1393 - 11:13

مرگ فجیع یک زرافه سوژه خبری رسانه ها شد (+عکس)

مرگ فجیع یک زرافه در جاده ای در نزدیکی شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی تبدیل به جنجالی خبری در آفریقای جنوبی شده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از سی ان ان مرگ این  حیوان به دلیل برخورد گردن درازش با پل گروه های مدافع حقوق حیوانات را در آفریقای جنوبی به واکنش واداشته است.

این اتفاق نادر زمانی در 160 کیلومتری شهر ژوهانسبورگ حادث شد که یک کامیون حامل دو زرافه باغ وحش قصد عبور از زیر یک پل را داشت که در اثر برخورد گردن دراز زرافه با پل سیمانی ، یکی از دو زرافه ها در دم کشته شد.

راننده این کامیون گفته است ارتفاع پایین این پل سبب حادثه بوده است، اما مدافعان حقوق حیوانات می گویند بی احتیاطی راننده و عدم رعایت استانداردهای جابجایی حیوانات  عامل این حادثه بوده است.

مرگ فجیع یک زرافه سوژه خبری رسانه های آفریقای جنوبی (+عکس)

هم اکنون این حادثه یکی از بحث های اصلی و مورد انتقاد شبکه های اجتماعی در آفریقای جنوبی است و کاربران به حمل این زرافه ها با کامیون رو باز و بدون توجه به موارد ایمنی انتقاد دارند.

یکی از این دو زرافه ها بر اثر برخورد شدید گردن درازش با پل در دم جان داده است و زرافه دیگر نیز به شدت زخمی شده است و تحت مدوا قرار دارد.

سخنگوی سازمان مدافع حقوق حیوانات در آفریقای جنوبی اعلام کرده است حمل این زرافه با کامیون روباز تخطی از قوانین ایمنی بوده است و این سازمان این موضوع را تا زمان مشخص شدن مسببان این حادثه با جدیت پیگری می کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114797
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما