شنبه 11 مرداد 1393 - 11:12

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به کهگیلویه و بویراحمد

معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان خبر داد و گفت: اولویت تخصیص با طرح های بالای 90درصد و پروژه هایی دارای قابلیت بهره برداری در هفته دولت امسال است.

علی حسن نوروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 130میلیارد ریال از این میزان اعتبار تخصیص یافته مربوط به دو درصد نفت و 90 میلیارد ریال دیگر نیز مربوط به اعتبارات استانی است.

وی بیان کرد: کمیته تخصیص استان نیز از اول هفته جاری با تشکیل جلسه با دستگاه های مختلف اجرایی طرح های اولویت دار را شناسایی و برای میزان اعتبار پیش بینی شده آنها اقدام خواهد کرد.

نوروزی تعداد پروژه های عمرانی در حال اجرا در کهگیلویه وبویراحمد را افزون بر یکهزارو 800 طرح اعلام کرد و افزود: حدود 500 مورد از این طرح ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد هستند.

وی ابراز داشت: با وجود کاهش 37درصدی سرجمع اعتبارات استانی در بودجه سال 93 ولی با محاسبه عملکرد ها و تخصیص ها مشکل خاصی به لحاظ تامین بودجه به ویژه در پروژه های اولویت دار وجود ندارد.

معاون برنامه ریزی استاندارکهگیلویه وبویراحمد بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استانی و ارایه خدمات مطلوب از سوی دستگاه های اجرایی استان در شهرها و بخش های مختلف استان تاکید کرد و افزود: هرگونه برخورد منطقه ای و یا شهرستانی از سوی مدیران به هیچ وجه پذیرفته نیست.

نوروزی مجموع اعتبارات تخصیص یافته کهگیلویه وبویراحمد در بودجه سال 93 را افزون بر 150 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: 680 میلیارد ریال ازاین میزان درقالب درآمدهای نفتی است که 350 میلیارد ریال آن از محل یک دوم و مابقی نیز از محل دو سوم درآمدهای نفتی در استان اختصاص یافته است.

نوروزی ابراز داشت: 820 میلیارد ریال دیگر از این میزان اعتبار نیز در قالب استانی و الزامات قانون بودجه سال 93 به این استان اختصاص یافته است.

وی از پیش بینی یک میلیارد و 600 میلیون دلار در قالب فایناس خارجی برای اجرای طرح های عمرانی بزرگ در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و افزود: مدیران باید بتوانند حداکثر تا آبان سال جاری نسبت به جذب بخش قابل توجهی از این میزان اعتبار اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114795
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما