جمعه 10 مرداد 1393 - 0:33

اقدام جنایتکارانه داعش برای برآورده کردن نیازهای جنسی اعضای گروهک در عراق

گروه سیاسی – گروه تروریستی، تکفیری دولت اسلامی در عراق و شام موسوم به داعش با صدور بیانیه ای از زنان بیوه خواست برای ازدواج با تروریست ها  و پیوستن به جهاد نکاح به دفتر این گروه تروریستی در شهر الباب در استان حلب سوریه مراجعه بکنند.

279640_539
به گزارش بویر نیوز، گروه تروریستی داعش از زنان بیوه و دختران جوان خواسته است برای تامین نیازهای جنسی نیروهای تروریستی داعش به شهر الباب بروند و از طریق دفتر شرعی این گروهک به عقد نیروهای این حزب دربیایند و اجازه ندهند که مسائل جنسی مانع از به اصطلاح جهاد تروریست های تکفیری بشود.
در این بیانیه آمده است که بعد از پیوستن زنان به جهاد نکاح یک دوره ماه عسل نیز برای این زنان ترتیب داده خواهد شد که در این دوره ماه عسل زنان ملحق شده به جهاد نکاح از شهر موصل و شهر رقه در سوریه بازدید خواهند کرد و بدین ترتیب با اشنایی با مناطقی که داعش اشغال کرده است با تفکرات این گروهک تروریستی نیز اشنا خواهند شد .
گروه تروریستی و تکفیری داعش شاخه تندرو القاعده در عراق و سوریه است که با هدف اشغال سرزمینهای اسلامی اعلام موجودیت کرده است .

منبع: بولتن نیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114642
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مذهب در خدمت شهوت

  2. شایان گفت:

    تف بر شرفشون

  3. صادق گفت:

    انگار به زنان موجود در تصویر زیاد هم بد نمیگذره

  4. هم استانی گفت:

    بویرنیوز عزیز در نورد تیتر خبرهایت  یکم بیشتر دقت کن
    اولا که من به عنوان یک مسلمان با این عملشون اصلا موافق نیستم..
    ولی این کجاش جنایته  مومن …
    اومدن اطلاعیه زدن ، هرکی دوست داره میره و به قول خودشون جهاد نکاح را انجام میده ، اصلا اجبار یا زوری در میان نیست که حرف از جنایت میزنید…

  5. کهتر گفت:

    بنده های خدا … چقدر مظلوم واقع شدن بیماری و نه حزب داعش ، خودشون (خانمها کفاراتن) جونورل داعش هم که روی یزیدو معاویه و ابن ملجم و امثال این جونورل تاریخ شوم نگار هم سفید کردنه ، خدالعنتشون کنه .

دیدگاه شما