پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 14:19

چند مسافر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند؟

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد از اتراق 375هزار مسافر در چهارشنبه شب در شهرستان های بویراحمد و دنا در مرکز پایتخت طبیعت ایران خبر داد.

محمود باقری،پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: این درحالی است که سه شنبه شب حدود 95 هزار نفر وارد تفرجگاههای این استان بویژه شهر یاسوج شده بودند.

وی به موقعیت گردشگری خاص این استان اشاره کرد وگفت: زیرساخت های خدمات رفاهی و گردشگری این استان متناسب با نیاز گردشگران نیست که این وضعیت حمایت از توسعه زیرساخت های بخش گردشگری استان را دوچندان کرده است.

باقری ظرفیت هتل و مهمانذیرهای این اسنان را 600 نفر اعلام کرد و افزود:علاوه برتوسعه خدمات دراین بخش ، برنامه ریزی برای افزایش فضای سبز،مکان اسکان ،توسعه خدمات رفاهی،سرویس های بهداستی ،آبشخورها،سیستم روشنایی تفرجگاهها نیارمند برنامه ریزی و حمایت جدی تری از این بخش است.

وی به مشکلات نارضایتی گردشگران از پایین بودن سطح خدمات به دلیل توسعه نیافتگی زیرساخت های گردشگری وشهری مرکز استان اشاره کرد وگفت: آسیب شناسی این وضعیت و نیارسنجی متناسب با این شرایط مورد توجه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی است و حل این مشکل از طریق مسئولان اجرایی کشوری و استان پیگیری خواهد شد.

آبشار یاسوج،آبشار تنگ تامرادی ،تفرجگاه های مهریان و گنجه ای بویراحمد به مرکزیت یاسوج و گردشگاه چشمه میشی و سیاختگاه کوگل سی سخت مرکز دنا با حضور پرشمار گردشگران مواجه شده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اگاه گفت:

    باقری جان کار سختی نیست کافیست یک جلسه با استاندار و شهردار تشکیل بدهی و بگویی ماد به اداث 50 سرویس بهداشتی در 5 جای این شهر نیازمندیم. زمینش با شهرداری، بودجه ساختش با استانداری و …. تا کی حرف پوچ؟؟؟ تا کی شعار؟؟؟ تا کی بودجه برای این استان بیادو ناپدید بشه؟؟؟ ما محروم نیستیم ما بی سوادیم ما دنیا نگشته ایم .

دیدگاه شما