پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 10:42

ترافیک سنگین در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترافیک سنگین در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد لحظه به لحظه در حال افزایش است.

محمد نصیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چند روز اخیر شاهد حضور گردشگران بی شماری از جای جای کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی این استان، گفت: هم اکنون محورهای” یاسوج-سمیرم”، ” یاسوج- بابامیدان- گچساران”، ” یاسوج- سی سخت” و ” یاسوج- شیراز” بیشترفین ترافیک را دارند.

معاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهت آغاز سفرهای دوم تابستانه 25 هزار متر از راه های اصلی استان لکه‌گیری و 30 کیلومتر روکش آسفالت انجام شد.

نصیری راد تصریح کرد: انجام 15 کیلومتر آسفالت شانه راه، تعمیر پل بزرگ دره شوره و سریز، عملیات تعویض حفاظ آسیب دیده به طول 10 کیلومتر، تعویض علائم هشدار دهنده،مسیر نما، جهت نماو نصب تابلوهای، تجهیز راهدارخانه ها، فعال کردن 10 اکیپ راهداری و بهبود سیستم روشنایی تونل ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی از فعالیت گشت شبانه روزی راهدارای در جاده های استان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن جاده های استان در پیچ های خطرناک بنر نصب شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114532
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما