پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 10:32

سه کشته و 35 مصدوم در کهگیلویه و بویراحمد

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث جاده ای 48 ساعته گذشته این استان سه کشته و 35 مصدوم داشت.

جلال پوران فردچهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو روز گذشته 15 تصادف برون شهری و هفت حادثه جاده ای درون شهری کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

وی اظهار کرد: برخورد دو دستگاه پراید با یک دستگاه خودرو پژو 405 در جاده گچساران بهبهان با دو کشته و چهار مصدوم، برخورد یک دستگاه خودرو سنگین ده تن با کوه در جاده بابامیدان با یک کشته و تصادف دو خودرو پراید در منطقه سپبدار با 10 مصدوم مهمترین سوانح جاده ای 48 ساعته گذشته در این استان بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 28 نفر از مصدومان این تصادفات به بیمارستان ها اعزام شدند و هفت نفر دیگر در محل حادثه از سوی امدادگران درمان شدند.

پوران فرد با بیان این نکته که 240 امدادگر و 31 پایگاه امداد در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند، تصریح کرد: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی از صبح روز سه شنبه اکیپ های امدادگر در جاده ها مستقر شده اند.

وی با اشاره به حجم زیاد سفرها و لزوم احتیاط از مسافران خواست با به همراه داشتن جعبه کمک های اولیه، داروی بیماران، بستن کمربندایمنی، قرار دادن کودکان در صندلی عقب به ایمنی سفرهای خود کمک کنند.

سفرپرشمار گردشگران به یاسوج و سی سخت در دوشب گدشته مسافران را با کمبود جامواجه کرده بگونه ای که علاوه بر پارک ها اکثر معابر عمومی ،محوطه اماکن عمومی و معابر عابرگذر شهرها با اتراق انبوه مسافر و چادرهای رنگارنگ جلوه خاصی به خود گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما