چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 14:15

حضورسید محمد خاتمی در تلویزیون !

در مستندی که در یکی از شبکه های تلویزیونی صدا و سیما پخش شد، تصاویری هم از سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان پخش شد.

در مستندی که در یکی از شبکه های تلویزیونی صدا و سیما پخش شد، تصاویری هم از سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان پخش شد.
در برنامه مستند «عصر خمینی» در شبکه افق و در صحنه ای از اظهارات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد، تصاویری از  سید محمد خاتمی پخش شد.
عصر خمینی برنامه مستندی است که به بیان دیدگاه، تفکرات و نظرات امام خمینی (ره) می پردازد و  دیدگاه های ایشان در خصوص مساله انتظار و نهضت دینی و رسیدن به حکومت عدل جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
پیشتر ۱۰  نفر از نمایندگان تندروی مجلس در تذکری کتبی به وزیر دادگستری خواستار ممنوعیت پخش تصویر و صبحت های سید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق شده بودند. قبل از این درخواست هم صدا وسیما محدودیت زیادی برای پخش تصویر و صدای خاتمی در رسانه ملی ایجاد کرده بود به طوری پخش تصویر و صدای رییس جمهور اسیق کشورمان در صدا و سیما تقریبا به صفر رسیده بود.
به گزارش پیام نو آخرین مورد به درخواست محدودیت رسانه ای برای خاتمی مربوط به کریمی‌قدوسی نماینده پایداری  در مجلس  بود. وی  درخواست کرده بود که  خاتمی ممنوع ابیان هم بشود. این درخواست با واکنش منفی و انتقادی جامعه سیاسی کشور روبرو شده است.
البته هنوز مشخص نیست که پخش تصاویر سید محمد خاتمی از شبکه افق به معنای پایان محدودیت ها رسانه ای به ویژه محدودیت های صدا و سیما  برای رییس جمهور اسبق و صاحب ایده گفتگوی تمدن ها است یا پخش این  تصاویر را باید به حساب اهمال و اتفاق گذاشت!
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. كانتونا گفت:

    قضاشه من سر همش

  2. مهرداد گفت:

    صدا وسیما به کلی به خوشگلا وخوش تیپا حساسیت داره حالا خاتمی که قربون خدا برم اینگار تیه روزه معلومه مث تصاویر جام جهانی فوتبال ووالیبال سانسورش میکنن.

  3. ارزونی یادت وخیر گفت:

    یاد دوره خاتمی و خیر البته منظورم ارزونیشه . بنزین لیتری 45 تومن مرغ کیلویی 1400تومن پراید 4000000تومن

    • اانمه گفت:

      اینو هم بگو مزد کارگر روزی هزار و پونصد تومن یعنی مزد یک کارگر برابر یک کیلو مرغ بود. بگو که در همان دو.ره ارزانی که شما میفرمایید اکثر مردم کشور خصوصا استان خودمون ازگرسنگی مفرط رنج می بردند. بگو که همون مرغ 1400 تومانی به دست هیچ فقیری نمی رسید ولی الان با وجود گرانی تمام فقرای ما میتونن بخرند و بخورند و دولت را هم نقد کنند. بگو که در دوره ارزانی فقط شما شرافت انسانی و غیرت ایرانی ارزان شد.

  4. علی گفت:

    اون کسی که بنام (ارزونی یادت بخیر) کامنت گذاشتن  این راه هم بگن اگه بنزبن ارزون بود و پراید 4 میلیون تومان بود  اگه فرضا کارمند بوده حقوقش از 100هزارتومان تجاوز نمبکرده ولی الان حداقل حقوقا ببش از 2 میلیون تومنه .انصاف هم چیز خوبیه .هیچ کی بیش از احمدی نژاد تو شکمتون نریخت .

    • من گفت:

      من دوره خاتمی حکم حقوقیم دویست تومان بود الان یک و هفتصد ،کجاش بالای دومیلیون رفته؟تازه این حقوق با کلی فوق العاده این شده و گرنه در حدو یک و صد تا دویست هست. حالا پراید رفته 23 میلیون یعنی شش برابر شده پس تقریبا اون زمان با این زمان فرقی نکرده.

    • جواب گفت:

      شاید تو شکم توریخته باشه ما که شغلمون آزاده

    • کرامت گفت:

      در زمان خاتمی با حقوق یکصد هزار تومان ماهی حداقل شصت هزار تومان یعنی 60درصد پس انداز داشتم امروزه با ماهی دو ونیم میلیون تومان بخدا 5 در صد هم پس انداز ندارم.درود بر خاتمی

    • ناشناس گفت:

      دوستان دعوا نکنید حقوق تقریبا همسان با تورم بالا میره . اقتصاد ما همیشه مریض بوده و هست. درود بر این و اون نکنید. یادم نرفته چطور دور اول احمدی نژاد قربون صدقش میرفتن. خصوصا فرهنگیا

  5. برادر گفت:

    چرا شما عکس اایشان را ……….

  6. هادی مسلمانزاده گفت:

    باسلام. درودخداوند براین سید وروحانی خوش سیما وهمیشه خندان.صبور وباتقوا.معقول ومودب.نجیب وداناو……. فرزند دوروح الله ونامی بزرگ وعزیزبرای احاد ملت . همان که امام روح الله ایشان را فرزند فاضل خویش خواندند…..ومن شر حاسداذا حسد

  7. ناشناس گفت:

    سید دوست داریم

دیدگاه شما