چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 13:02

اولین انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد یاسوج

گروه دانشگاه – دکتر بوستانی رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج است که مدتی پیش بجای دکتر جانیپور بر صندلی ریاست تکبه زد.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، دکتر بوستانی در اولین انتصاب خود دکتر مازیار صابری را به عنوان معاونت مالی و اداری خود منصوب کرد و گفته می شود تغییرات در سایر معاونت ها ادامه می یابد.

در همین حین اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که تعدای از کارکنان واحد یاسوج که در دوره قبل استخدام شده بودند توسط دکتر بوستانی عذر آنها خواسته شده و هر نوع استخدامی را منوط به فراخوان عمومی و برگزاری آزمون کرده است.

با رفتن دکتر زراعت کیش از علوم تحقیقات، واحدهای یاسوج و علوم تحقیقات تجمیع شده و تحت عنوان دانشگاه آزاد جامع یاسوج درآمده است و ریاست هر دو مجموعه با دکتر بوستانی است.

بنابراین  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از واحد بسیار بزرگ به واحد جامع دانشگاهی ارتقا یافت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114427
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    از دکتر بوستانی عاجزانه تقاضا داریم معاون آموزشی رحیمی  را عوض کنید واقعا ایشان ادب ندارند و رفتارش بسیار بسیار بد می باشد آخه چرا 8سال معاون باشد  

  2. معصومی دانشجوی ارشد عمران گفت:

    دکتر بوستانی از توانمندی خاصی برخوردار است و انشالا در مدیریت دانشگاه جامع آزاد یاسوج موفق خواهد شد. برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

  3. پول گفت:

    تدارکات و کارپردازو هم همینطور……………

  4. ناشناس گفت:

    ضمن تبریک به آقای دکتر صابری من هم با نظر دانشجو موافق هستم و خدا را شاهد می گیرم که هیچ گونه منفعت شخصی هم ندارم ولی جناب دکتر رحیمی باید قبول کنند که اکثر دانشجویانی که به ایشان مراجعه می کنند از ایشان ناراضی هستند ولی در سیستم بسته دانشگاه آزاد نمیشه به این موارد اعتراض کرد و صدای دانشجویان هم به جایی نمیرسد و گرچه نمی توان منکر تعدادی دانشجویی که رفتار خوبی ندارند (که مطمئنا در همه مراکز آموزش عالی از این دست دانشجویان وجود دار و آزاد یاسوج هم از این قضیه مستثنی نیست ),شد ولی این شامل اکثر داشجویان نیست , اما در مقابل همین آقای صابری که به معاونت مالی منصوب شده اند و از اساتید دروس اقتصاد هستند و تا جایی که من شنیده ام از سفارش ناپذیرترین اساتید دانشگاه آزاد هستند چون که یک احترام متقابل استاد_ داشجویی برقرار میکنند از احترام ویژه ای هم در بین دانشجویان برخوردار هستند و اگر در این پست جدید هم به این شیوه ادمه دهند هم به موفقیت دست یا فته اند.

  5. دلسوز گفت:

    جناب اقای دکتر بوستانی 
    ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت 
    لطفا با اساتید بی سوادی که در دوره جانی پور به دانشگاه تحمیل شد برخورد جدی و قاطع انجام دهید 

  6. کانتونا گفت:

    با نظر دلسوز موافقم، راست میگه، طرف نمیتونه اسم خودشو انگلیسی بنویسه ولی یه مدرک فوق لیسانس حسابداری، مدیریت یا نمی دونم چی چی گرفته، فوری اومدن دوتا درس بهش دادن و یه شبه شده استاد دانشگاه!!! من نمیدونم اونجا معاون آموزسی چه کاره اس که هرکسی که فوق لیسانس باشه، میشه استاد دانشگاه آزاد یاسوج!
    !!!! شان همه چیزو آوردند پایین!!!!!! راستی، یه مدته بویرنیوز از دانشگاه دولتی یاسوج چیزی نمی نویسه!!!!

  7. دانشجو گفت:

    در دوره مدیریت جانی پور تعداد زیادی از بستگان ….. بدون هیچ ضابطه و غیر قانونی به دانشگاه تحمیل شدند که تعدادی از آنها حتی در محل کار کم حضور پیدا نمی کردند و با گردن کلفت هم حقوق کامل می گرفتند این جذب نیروی تحمیلی  زمانی بود که دانشگاه در بد ترین وضعیت اقتصادی بود و به شدت تعداد دانشجو کم می شد .
    تعدا زیادی هیات علمی بدون داشتن صلاحیت علمی و فقط به دلیل وابستگی فامیلی ….. جذب شده که لطمه بسیار سنگینی به اعتبار و وجهه علمی دانشگاه زدند و بدنامی ماندگاری بر جا گذاشت
    در این مدت کوتاه دانشگاه به حالت نیمه تعطیل و تقریبا فعالیتهای عمرانی بسیار بسیار ضعیف ،اخذ رشته های جدید صورت نگرفت و به تبع آن جذب دانشجو هم رشد منفی پیدا کرد وضعیت اقتصادی در دانشگاه هم قابل کتمان نیست!!!
     خلاصه آقای دکتر بوستانی نا امید نشوید ولی وضعیت اسف باری در پیش رو است انشا الله بدون مصلحت اندیشی و با اقتدار نسبت به جمع کردن اوضاع موفق باشید.

  8. استاد دانشگاه گفت:

    دانشگاه در ادوار گذشته حاشیه امن و محیط رشد مناسبی برای عده ای فرصت طلب ، متخلف و زیاده خواه که با ایجاد باندها و محافل خصوصی از انجام هر گونه تخلفی ابا نداشته و دامنه این تخلفات آنقدر وسیع و عمیق بود که حتی منجر به تغییر نمره،تغییر صورت جلسات تخلفات امتحانات، سوء استفاده از معاون آموزشی که بسیار ضعیف و نا لایق بوده و تن به خواسته های غیر قانونی این باند داده حتی در آزمون سراسری دست به تخلفاتی زده که با آبرو و اعتبار دانشگاه بازی گردید ، زدو بند در برگزاری امتحانات ادواری ادارات، تهدید نیروهای شایسته ای که حاضر به همکاری با این باندها نبوده و نباشد،ایجاد فشار روانی و کارشکنی برای نیروهای درست کار که حتی در یک مورد سبب حادثه تلخ از دست دادن کارمند متعهد و خوب گردیدند،
    و ….
    امید است جناب آقای دکتر بوستانی در اولین اقدام نسبت به انهدام این باندها و گروههایی که در شان دانشگاه نیستند اقدام و اعتماد از دست رفته را در به استادان و کارکنان برگرداند، و از حمایت و پشتوانه نیروهای کارآمد و دلسوز برخوردار گردد.
    آرزوی موفقیت برای کسان که در جهت پیشرفت و ارتقای دانشگاه حرکت کنند و آرزوی موفقیت برای دکتر بوستانی و تیمی که با تدبیر و بر اساس شایستگی انتخاب می کردند را داریم.

  9. دوست گفت:

    البته تمام اساتيد خوب اند ولي اقاي دكتر بوستاني اگر جاي هم براي استاد تمام ادب ومعرفت آقاي دكتر مهرداد مرادي داشته باشي بسيار در پست مديريت حضرتعالي كمك خواهد شد

  10. دانشجوی اصلاح طلب گفت:

    یکی ازانتصابات دیگرمدیردفترایشان بنام اصالت زاده که اصول گراست هرچندایشان ازحامیان زارعی میباشد اماوی ازاصولگرایان افراطی بوده وچون حراستی بوده بنظرمیرسدبایدسریعاتغییرکندوبجای ایشان یک اصلاح طلب منصوب بشه هرچند ادم بدی هم نیست

  11. سی سخت گفت:

    تبریک به دکتر صابری هر چند لیاقت بیشتر از اینها را داری .
     

  12. دانشجو گفت:

    من از دانشجویان دکتر صابری بودم .الحق که ایشان دارای خصوصیاتی بی نظیر هستند.شخصیت فوق العاده،بار علمی بالا و بسیار متین و با وقار هستند.وجود چنین اساتیدی موجب مباهات است.برایشان آرزوی موفقیت دارم.

  13. سید رضا سجادی گفت:

    استاد عزیزم جناب آقای دکتر صابری انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به عنوان معاون اداری مالی دانشگاه ازاد تبریک وتهنیت عرض نموده وبرای ان بزرگوار آرزوی توفیق روزافزون رادارم.

  14. ناشناس گفت:

    جناب آقای بوستانی استاد ارجمند .هرچه چند انتخاب حضرتعالی منوط شایسته سالاری است .اما حتما حتما از وجود استاد اخلاق -معرفت-واستاد تمام ادب جناب آقای دکتر مهرداد مهرداری در سیستم اداری استفاده کنید.که وجودش حتما لازم است

  15. دکتر رضا گفت:

    استاد عزیزم سلام تنها تقاضای که از جنابعالی داریم از وجود دکتر ادب – اخلاق- متانت -دکتر مهرداد مرادی در سیستم اداریتون به خدمت بگیرید.

دیدگاه شما