چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 11:06

شب پردردسر مسافران در یاسوج

سفر پرشمار گردشگران به یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد یکی از مناطق خوش آب وهوای زاگرس سه شنبه شب باعث ازدحام جمعیت در این شهر و کمبود مکان برای اتراق مسافران شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، علاوه بر پارک های ساحلی، مهروزی، آبشار یاسوج ،میدان معلم شهر یاسوج که با ازدحام چشمگیر گردشگران تعطیلات عید سعید فطر مواجه بودبسیاری ازمسافران در محوطه های برخی اماکن ،حاشیه بلوارها و منازل شخصی بیتوته کردند.

ترافیک بالای خودرو در مسیرهای پارک ساحلی و آبشار یایوج باعث شد که شهروندان یاسوجی برای مراعات حال مسافران خانه نشین شوند.

احمد یک جوان ساکن منازل دولتی محوطه حاشیه رودخانه ساحلی یاسوج گفت: شمار زیادی خودرو گردشگران در محوطه این ساختمان،مانع حرکت هرگونه خروج و ورود وسایل نقلیه این بلوک سازمانی شده است.

وی که حدود سه سال دراین منطقه ساکن است افزود: این حجم ترافیک ومسافر بی سابقه بوده است.

سرازیرشدن جمعیت مسافرانی که پس از یک ماه انتظار و روزه داری برای رسیدن به تفرجگاههای مفرح شهرستانهای بویراحمد و دنا به مرکز کهگیلویه وبویراحمد سفرکرده اند،ترافیک محورهای بابامیدان – یاسوج ویاسوج سی سخت را عصر سه شنبه به همراه داشت.

هم اکنون اماکن گردشگری شهرهای سی سخت و یاسوج مملو از مسافرانی که از گوشه و کنار کشور بویژه شهرهای گرمسیری استانهای جنوبی است که به این خطه خوش آب و هوا سفر کرده اند.

آبشار یاسوج، آبشارتنگ تامرادی، آبشار تنگ کبوتری ،مواهب زیبای تنگ مهریان ،تفرجگاه گنجه ای شهرستان بویراحمد اینک میزبان هزاران مسافر عاشق سیر و سفر در طبیعت است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای 283گردشگاه طبیعی و بیش از دو هزار آثار تاریخی است و واقع شدن این استان در مرز استانهای فارس ،اصفهان،بوشهر، خوزستان و چهارمحال وبختیاری و داشتن شرایط آب وهوایی و گردشگاهی در فصل گرما بر رونق مسافران تابستانی آن افزوده است.

پلیس راهور کهگیلویه وبویراحمد با اشاره ترافیک بالا در محورهای این استان ازجمله یاسوج – سی سخت برلزوم رعایت قانون و سرعت مطمئنه رانندگان تاکید کرده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. RR گفت:

    بویرنیوز عزیزلطفا مثل کشورهای عربی جعل نام نکن.چرا می نویسی آبشار بشار؟،می شه بفرمایی این اسمواز کجا آوردی؟ .دوستان عزیز ،آبشار یاسوج درسته وشما عامدانه دارید اسامی اماکن گردشگری را عوض می کنید .شما حق نداریددست به چنین کارهایی بزنید.صداقت رسانه ای را رعایت کنید تا مردم از شما بدبین نشن

  2. دلسوز گفت:

    با این خدماتی که مسئولین استان ما به مسافران میدن توصیه میکنم مسافران عزیز قبل ازتهیه غذا وخوابگاه به فکر مولفیکس ومای بی بی در سایز بزرگ هم باشن.

  3. مشی ایمور گفت:

    این تعیلات نشون داد که متاسفانه شهرمون از نظر امکانات اولیه مثل سرویس بهداشتی عمومی وضعیت مناسبی نداره.با یک دهم سرمایه ای که ورود مسافرا به شهر یاسوج و سی سخت تزریق میکنن میشه چند تا سرویس بهداشتی مناسب ساخت تا برای تعطیلات بعدی مسافرا راحت تر باشن.

دیدگاه شما