چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 1:27

افزایش 50 درصدی مراجعین بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

به گزارش بشارنیوز، کیا جاوید بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج از ابتدای طرح جدید نظام سلامت تاکنون شاهد افزایش 50 درصدی حجم مراجعه کنندگان است.
مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بیان کرد: حجم مراجعات مردم در این بیمارستان تنها مربوط به شهرستان بویراحمد نیست بلکه از همه جای استان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
وی افزود: کمبود فضای فیزیکی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج پاسخگوی نیاز مردم نیست که می‌طلبد نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان استانی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: فضای این بیمارستان جای توسعه ندارد و اعتباری هم برای توسعه وجود ندارد که امیدواریم بیمارستان 250 تختخوابی شهر یاسوج با تامین اعتبار لازم هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.
جاوید تصریح کرد: عدم احساس امنیت کادر درمانی و پزشکی در استان باعث مختل شدن خدمات درمانی می‌شود ضمن اینکه ما در هفته شاهد برخوردهای نامناسب همراهان بیمار با پرسنل بیمارستان هستیم.
مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج یادآور شد: انعکاس این برخوردهای نامناسب در کشور و حتی خارج از کشور در شان مردم استان نیست.
وی ترددهای غیر ضروری همراهان بیمار که منجر به بروز مشکل می‌شود و سر و صدا و گریه زاری مردم در بیمارستان را از دیگر مشکلات این بیمارستان عنوان کرد.
این مسئول از رسانه‌ها خواست تا در خصوص مشکلات این بیمارستان اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی کنند.
جاوید، بهترین راه‌کار باری فرهنگ‌سازی را استفاده از ظرفیت رسانه‌ها دانست و گفت: اگر رسانه‌ها در حوزه سلامت و درمان استان بیش از این وارد میدان شوند و فرهنگ‌سازی کنند مشکلات به تدریج برطرف می‌شوند.
وی، خویشتنداری بیماران و همراهان آن‌ها و صبوری پزشکان را در راه برطرف شدن معضلات فاکتور اصلی در حوزه سلامت و درمان دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114389
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    آفرین به مدیر توانمد بیمارستان واقعا تلاش در حوزه بهداشت درمان چند برابر شده جای تقدیر دارد بعنوان همراه بیمار بوسه بر دست های خدمت گذاذان در حوزه بهداشت درمان میزنم خداوند یاریگر شما عزیزان باشد خدا قوت زحمت کشان عرصه بهداشت درمان..لازم میدانم از ریاست دانشگاه و ریس بیمارستان ومدیر شهید بهشتی تشکر نمایم

دیدگاه شما