چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 1:20

چه تعداد در کهگیلویه و بویراحمد ماهواره خود را تحویل سپاه دادند؟

گروه فرهنگی – سردار امیری  در دیدار مسئولان پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسائل فرهنگی اظهار داشت:  فرهنگ ما و باورهای دینی ما به تأسی از قرآن مجید و فرهنگ عاشورا است که فرهنگی قوی بوده اما متأسفانه مورد حجمه قرار گرفته و باید از آن مراقبت کرد که خوب می دانیم و واقیعت نیز همین است، هر کشوری فرهنگش را از دست بدهد حیاتش را از دست داده است.
امیری افزود: هر کشوری برای خود فرهنگی دارد و لی با مقایسه فرهنگ خود با فرهنگ غرب می بینیم که آنها فرهنگ را در چهار ساختمان بلند مرتبه و چهار صنعت می دانند که از نظر ما اینها فرهنگ نیست. فرهنگ از نظر ما مانند درختی است که داری ریشه و شاخ و برگ می باشد و که شاخ و برگ آن ظاهر ماست و ریشه آن همان فرهنگ دینی ما است و فرهنگ دینی را هیچ طوفانی نمی تواند از بین ببرد.
امیری با اشاره به بحث فرهنگ و عفاف افزود: عفاف و حجاب و فرهنگ ایثار و شهادت جزء باور دینی ماست که دشمن این را نشانه گرفته و اینکه فرهنگ ما چگونه است برای آنها مهم نسیت و این ارزش های دینی ماست که ارزشمند است برای همین در بحث فرهنگی باید به فکر تقویت بنیه اعتقادیمان باشیم و همایش های ما در بحث فرهنگ و عفاف باید نتیجه ای را در عمل داشته باشد.
فرمانده ارشد نظامی استان اظهار داشت: در بحث ماهواره ها از اول ماه رمضان تلاش هایی انجام دادیم که نمونه آن طرح دجالواره است،که به صورت کاملا اختیاری به دریافت ماهواره های مردم در قبال ارائه دستگاه دیجیتال به آنان می باشد و شایان ذکر است تا کنون ۵۰ نفر به اختیار و انتخاب خودشان به سپاه استان مراجعه و ماهواره خود را تحویل این نهاد نمودند.وی ضمن اشاره به جلسات متعدد که بالغ بر ۱۰ جلسه در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی در خصوص مباحث فرهنگی با دستگاه های مختلف استان صورت گرفته، مهم ترین مساله و راهبرد جهت موفقیت این جلسات را ابتدائا آگاه سازی جامعه به مسائل فرهنگی و سوق دادن توجهات به اهمیت این مقوله دانست.
امیری شایعه ای مبنی بر اینکه” هرکس ماهواره خود را تحویل دهد برایش پرونده سازی می کنند” را تکذیب کرد و اطمینان داد که نه تنها خطری حضور آنها را تهدید نمی کند بلکه ما برای این افراد تقدیر و تشکراتی در نظر داریم چرا که اعتقاد داریم مهمترین تهدید در کشور ما از طریق ماهواره صورت می گیرد و اگر خانواده خود را دوست داریم و تا زمانی که غیرت مردان و زنانمان از بین نرفته باید تلاش کنیم که هر کس خودش برای حفظ خانواده اش دست به کار شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمید گفت:

    ما که ماهواره داریم ولی برنامه های ماهواره هم اونقد چرت و عادی شده که مثل برنامه های داخلی شده و هیشکی تو خونه ما تلویزیون نمی بینه فقط یه اخبار ساعت دو طظهر و بیست و سی رو نگاه می کنیم همین یه بعضی شبم نوا و نمای شیبکه دنا رو که انصافا باحاله رو نگاه می کنیم همین

دیدگاه شما