سه شنبه 7 مرداد 1393 - 15:09

(تصاویر) کدام یک از مسئولان در نماز عید فطر شرکت کردند + حاشیه ها

علاوه بر جمع پرشور صدها هزار نفر از نمازگزاران تهران، تقریبا همه مسئولین و شخصیت‌های کشوری و لشکری نظام نیز در این همایش باشکوه حضور داشتند.

به گزارش بویرنیوز ، نماز عید سعید فطر صبح امروز به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برگزار شد.

علاوه بر جمع پرشور صدهاهزار نفر از نمازگزاران تهران، تقریبا همه مسئولین و شخصیتهای کشوری و لشکری نظام نیز در این همایش باشکوه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، علی لاریجانی رییس قوه مقننه، آیت‌الله صادق آملی لاریحانی رییس دستگاه قضا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و به همراه دیگر فرماندهان نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و دولتمردان فعلی و سابق از جمله حاضران در این نماز بودند.

حاشیه ها
امسال آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران چهره ای بود که روی صندلی نماز را اقامه کرد و سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی یکی از مسئولان بود که بدون کت و با پیراهن در صف نماز عید فطر حضور یافته بود. روبوسی و تبریک مسئولانی که در صف های ابتدایی نماز عید فطر حضور داشتند حتی پس از تکبیره الاحرام و آغاز نماز هم ادامه داشت. در نماز عید فطر امسال سایه همه حاشیه های سال های اخیر که حاکی از کدورت هایی میان برخی اط مسئولان بود دیده نمی شد.

درهای مصلا از ساعت 4:30 دقیقه از 3 ضلع شرقی، غربی و شمالی باز بوده و نمازگزاران تهرانی با حضور پرشور خود محوطه مصلا را پر کردند.

حضور جوانان و نوجوانان با سربندهای «یا قدس» از جمله حواشی جالب توجه این حضور است.
4000 دستگاه اتوبوس نیز شهروندان را از میدان‌های مختلف تهران به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) منتقل می‌کنند و پس از مراسم، به مبادی و میدان‌های اصلی بر می‌گردانند.
از صبح امروز هر 3 دقیقه یک قطار شهری (مترو) در رفت و آمد به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بود و از مبادی ورودی مصلا هم 450 دستگاه «ون» نمازگزاران را به داخل مصلا منتقل کردند.

 

مسئولان نظام پشت سر رهبر

 

 

سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی

 

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی در کنار امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور

 

مصافحه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش

 

محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در کنار حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان

 

گفتگوی مسئولان نظام با رهبر انقلاب در حاشیه نماز

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114337
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممسنی ظلم بار گفت:

    درود بر هاشمی عزیز

  2. علی گفت:

    سید حسن خمینی هم بود 

  3. ؟ گفت:

    شریعتمداری و احمدی نژاد چه بر سر این مملکت آوردند….. 

  4. ناشناس گفت:

    درود بر سید حسن اصلاح طلب

دیدگاه شما