سه شنبه 7 مرداد 1393 - 11:54

دلیل بازدید نماینده کهگیلویه از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از زبان خودش

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد توسط مجمع نمایندگان استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیگیری مطالبات علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد توسط مجمع نمایندگان استان

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: از زمان اجرای طرح تحول سلامت با بازدیدهایی که از قسمت‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشتیم مردم از بسته های خدماتی جدید سلامت رضایت داشتند.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: رضایت‌مندی مردم از این طرح تحول که از 15 اردیبهشت سال جاری در استان شروع شده نتیجه هماهنگی میان دولت و مجلس است چراکه مجلس این طرح عظیم را تصویب و دولت آن را اجرا کرد.

وی افزود: این بیمارستان جزء حوزه من نیست اما چون در مرکز استان قرار دارد حدود 50 درصد از مراجعه کنندگان به این بیمارستان از حوزه شهرستانی ما بوده  که وظیفه داریم بعد از اجرای طرح تحول سلامت وضعیت بیماران را بررسی کنیم.در بازدید یک ماه قبل که به همراه وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت داشتیم مردم این شهرستان از طرح جدید سلامت استقبال داشتند و احساس رضایت می‌کردند.

حجت‌الاسلام بزرگواری خاطرنشان کرد: در بازدید از دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم از نزدیک بر نحوه اجرای طرح‌های مصوب شده مجلس نظارت خواهیم کرد.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بازدید از بیماران این بیمارستان حکایت از رضایت‌مندی بیماران و همراهان آنان از کادر و  پرسنل بیمارستان داشت ضمن اینکه همراه بیمار به دلیل اینکه تمام وسائل مورد نیاز بیمار توسط بیمارستان تامین می‌شود دغدغه و مشکلی را احساس نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: پرسنل بیمارستان دغدغه‌هایی در خصوص مطالبات خود داشتند که مجمع نمایندگان استان در دیدار با معاون راهبردی ریاست جمهوری این دغدغه کادر درمانی استان را نیز منتقل کردند. همانطور که در گذشته مطالبات فرهنگیان توسط نمایندگان استان پیگیری شد به دنبال پیگیری مطالبات و معوقات دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم تا هر چه سریع‌تر این مطالبات را دریافت کنیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری در پایان هدف از بازید از بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهر یاسوج را پیگیری خواسته‌های مردم در بخش سلامت با اجرای طرح جدید نظام سلامت عنوان کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114292
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    واین موضوعی بود که استاندار محترم گفتن بعد از 34 سال خدمات ارزان شد  و سایت مغرض و دروغ پرداز زرد حرفهای ایشان را تعریف کرد تا سعی کند در جهت اهداف پلید خود استاندار رادر مقابل مردم قرار دهد و وانمود کند ایشان خبری از شرایط سخت زندگی مردم( که در نتیجه تنگناهای اقتصادی کشور است) ندارد  وعجیب اینکه با وجود مشخص بودن موضع گیری های نفاق افکنانه این سایت مریض هیچ برخوردی از طرف هیچ نهادی نمی شود

    • حسن گفت:

      ای کاش سری به بیمارستان ام سجاد می زدید تا تقدیر و تشکراتتون ده برابر می شد. و علاوه بر اقایان فوق الاشاره از سایرین نیز به خاطر کمبودها و نارسایی های بیمارستان تشکر فراوان می کردید.

  2. همراه ‌بیمار گفت:

    ازمسولین بیمارستان شهید بهشتی بخاطر دعوت از نمایند)ان واستاندار تشکر میکنم..ازریاست.مدیر داخلی.روابط عمومی.حراست تشکرمیکنم..

  3. حامدی گفت:

    من هم به نوبه خود از مسولان دانشگاه علوم پزشکی ریاست و مدیر داخلی و سایر مجموعه زیر دست تشکر میکنم واقعا بیمارستان شهید بهشتی نسبت به بقیه بیمارستانهای استان در طرح تحول نظام سلامت پیشرفت خوبی داشته جا دارد به آقای دکتر چمن ..دکتر سعیدی نزاد.جاوید دست مریزاد بگم واقعا کار بسیار دشواری است اما مردم باید تحمل داشته باشن بازم ممنون ..همراه بیمار در بخش جراحی یک…

  4. دکتر م گفت:

    انصافا در همه بیمارستانهای استان تلاش های در خورتحسینی صورت گرفته و اوضاع بهداشت و درمان استان به کلی تغییر کرده و هم مردم و هم پرسنل و پزشکان بسیار راضیتر از قبل هستند باید از ریاست فهیم و پر تلاش علوم پزشکی استان و همکارانشان تشکر فراوان کرد.

  5. دهدشت گفت:

    کاش سری به کلینک امام سجاد دهدشت میزدی و صف های طولانی مردم جهت ویزیت سه هزار تومانی را میدیدی که به علت کمبود فضا و شلوغی بیش از حد چه بر سر مردم می امد . بعد میرفتی یاسوج

    • معلم گفت:

      کارهای بسیاری خوبی در راه اندازی کلینیک تخصصی دهدشت صورت گرفته خدا خیرشون بده مسولین علوم پزشکی را که با این تلاشها زیرمیزیها را کنترل کردند و جلوی دریافت پولهای اضافی را گرفتند حالا جای کلینیک کوچیکه قبول جا برای توسعه و یه کلینیک دیگه هست.

  6. پاتاوه گفت:

    متاسفانه و با صد افسوس از لحاظ بیمارستانی و رمانگاهی و کمیت و کیفیت خدمات درکشور اخراخر هستیم.کمبود مفرط بیمارستان دولتی و نبود بیمارستان خصوصی خیریه ای در استان مشکلا مردم راهزاربرابر کرده و استان را به سمت عقب برده و کشانده.در هر مرکز استانی در ایران حداقل 5تا 6 بیمارستان دولتی بزرک با کیفیت وکمیت که همه بخشها راداشته باشد وجوداره .کافی است در گوگل سرچ کنید.متاسفانه همین دوبیمارستان نگو و نپرس مشکلات بی شماری هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی دارند.تعداد تخت کم نبود بخهای تخصصی بیشتر نبود اسانسور نبود فضای کافی تجهیزات قدیمی وسایل دست دوم و مستعمل .کمبود پزشک و کادر مراقبتی ودرمانی کافی.کمبود نیروی اداری و حفاظتی کافی و کارامد…………..

    • طبیب گفت:

      وضع ما از نظر امکانات درمانی و متخصص از بسیاری از دیگر استانهای کشور بهتر است ولی چون هر اتفاقی در این استان قومیتی زود پخش می شه و حتی اگه یه پیرمرد صد ساله تو خونه بمیره سریع همه تقصیرها و علت مرگ را کمبود امکانات بهداشتی درمانی اعلام می کنند در نتیجه یک بدبینی کاذبی درست شده. م 

  7. قادر گفت:

    محرومیت تاریخی ما خیلی خیلی بیشتر از این حرفهاست.

  8. حسینی گفت:

    با تشکر فراوان از مسولین دانشگاه و بیمارستان شهید بهشتی واقعا و الانصاف خوب تلاش می کنند جای تقدیر دارد

  9. طبیب گفت:

    وضع ما از نظر امکانات درمانی و متخصص از بسیاری از دیگر استانهای کشور بهتر است ولی چون هر اتفاقی در این استان قومیتی زود پخش می شه و حتی اگه یه پیرمرد صد ساله تو خونه بمیره سریع همه تقصیرها و علت مرگ را کمبود امکانات بهداشتی درمانی اعلام می کنند در نتیجه یک بدبینی کاذبی درست شده. م 

  10. مریم گفت:

    بابا نماینده یاسوج کجاست

  11. bjkhi گفت:

    ]داخل اتیوپی هم دیگر زن بارداری بخاطر وضع حمل نمی میرد ولی در بیمارستانهای یاسوج الی ماشاالاه . بیمارستان یاسوج کشتارگاه است. تشکر می کنم ….!!!!!!!کی از کم کاری شما اقای بزرگواری تشکر کند.

    • ارشد مامایی گفت:

      در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم میزان مرگ و میر مادران بارداربین 20 تا 30 در صد هزار تولد زنده در ساله؟! برخی بهتر است که کارشناسی و با مطالعه نظر بدن. و مرگ و میر مادران در استان ما در حد متوسط کشور است.

  12. کشاورز گفت:

    احتملا خیال کردن جز حوزه چرام است

دیدگاه شما