دوشنبه 6 مرداد 1393 - 22:07

اخباری خوش از تحول در زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد

گروه اقتصادی –  ظهر امروز نشست مسئولان ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان مؤسسه فجر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز،  نورالله صدرا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف، افزود: این موسسه برای توسعه و آبادانی مناطق شهری و روستایی آماده سرمایه گذاری کلان است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند و اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا در کشور گفت: این قرارگاه هم اکنون با بیش از 100 هزار نیروی متخصص و فنی و داشتن بیش از 15 هزار دستگاه ماشین آلات سنگین سهم بسزایی در توسعه و آبادانی کشور داشته و در آینده نیز خواهد داشت.

وی ابراز داشت: با توجه به هماهنگی و پیشنهادهای اولیه از سوی مسوولان کهگیلویه وبویراحمد این موسسه آماده اجرا و سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه تطویل باند فرودگاه یاسوج، ایجاد راه های ارتباطی روستایی، توسعه شبکه های آبیاری، گازرسانی به روستاهای ، توسعه بخش گردشگری و پروژه های صنعت و کشاورزی خواهد بود.

وی ابراز داشت: هم اکنون پنج موسسه شامل موسسه های سازندگی کربلا، نیرو گستر، قرب قائم3،قرب سپاه سد و سپاه نیر وابسته به قرارگاه بزرگ سازندگی خاتم الانبیا(ص) هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از ایجاد تفاهم نامه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف با موسسه اقتصادی فجر وابسته به قرارگاه خاتم انبیاء تا 15 روز آینده خبر داد.

سید موسی خادمی از معاونت برنامه ریزی استان خواست تا پیش نویس این تفاهم نامه و مقدمات اولیه آن را با هماهنگی مسوولان این موسسه در اسرع وقت انجام دهد.

وی را آهن یاسوج اقلید ، تطویل باند فرودگاه یاسوج، آبرسانی به شهرهای دهدشت، لیکک و سوق و سد شیو را از جمله طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری از سوی موسسه فجر اعلام کرد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچساران گفت:

    این که همه اش شد سرمایه گذاری در یاسوج پس سهم گچساران چه شد. تاج پر اوازه کجایی. پس این همه تعریف و تمجید کجا رفت. مگر نه اینکه استاندار در دستان تو است. یه کاری بکن

    • دارا گفت:

      نه به داره نه به بار اخه ادم ساده کدوم سرمایه گذاری،اینکه چهار تا صحبت شفاهی شده سرمایه گذاری شده.

  2. دردآَشنا گفت:

    این تفاهم نامه های همکاری بخصوص در شرایط اقتصادی کشور بهترین راه برای توسعه استان است که استاندار مردمی وبا درایت و همکاران ایشان پیگیر آن هستند 

  3. بلال گفت:

    استانی که براساس هیچ شرایط اقتصادی و فرهنگی بنا شده غیر مصرف کننده سرمایه ملی کاری دیگر ندارد مسیر گچساران به یاسوج از استان فارس میگذرد .

  4. مهرداد گفت:

    قرارگاه خاتم خوب کار میکنه ونتیجه خیلی مناسبی هم در استان ارایه داده اما موسسه فجر خوب نبوده درسته زیر نظر سپاه هست اما کمی گدا ست نمونه اش  اتصال راه روستایی  آجم  دالون به چهارمحال بختیاری در زیلایی بود که علی رغم پیشرفت فیزیکی 70درصد کار که در روز تحویل جاده جهت شروع به آنها پیشرفتشان قابل ملاحضه نبوده خدا ختم به خیر کنه

  5. پکر گفت:

    حق یاسوج بزنه بهتون که همتون تو یاسوج هستین تا اسمش میاد می خواین بترکین، چه گلی به سر یاسوج زدن که به گچساران و دهدشت نزدن

دیدگاه شما