دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:34

دعوت زارعی از موسسه فجر سپاه برای گره‌گشایی از طرح‌های بزرگ بویراحمد و دنا

نماینده بویراحمد و دنا گفت: از موسسه فجر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای سرمایه‌گذاری و حل گره‌های پروژه‌های عمرانی بویراحمد و دنا استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: دعوت از موسسه فجر سپاه برای گره‌گشایی از طرح‌های بزرگ بویراحمد و دنا

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در نشست مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با مدیران موسسه فجر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء که به منظور توافق با مسئولان برای فعالیت‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری به استان سفر کردند، اظهار کرد: ساختن استان کهگیلویه و بویراحمد که یک درصد جمعیت و وسعت کشور با قابلیت‌های فراوان را دارد، جز با دلسوزی و صداقت امکان‌پذیر نیست.

نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: امسال اگر بخواهیم به صورت عینی بحث اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنیم، راهش مدیریت جهادی و عزم همه مدیران است.

زارعی در ادامه به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در بحث راه‌آهن، جاده و فرودگاه اشاره کرد و افزود: موسسه فجر می‌توان در اهتمام پروژه راه‌آهن اقلید به یاسوج، سد تنگ سرخ، تطویل باند فرودگاه یاسوج، ایجاد راه‌های ارتباطی روستایی سرمایه‌گذاری و توسعه و آبادانی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار استان کهگیلویه و بویراحمد را به شاخص‌های بالای توسعه می‌رساند که این جز با مدیریت جهادی تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرودگاه یاسوج 400 هکتار از زمین‌های مستعد منطقه را تحت شعاع خود قرار داده است، اظهار داشت: فرودگاه یاسوج با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد تومان به شکوفایی و رشد دست پیدا می‌کند.

زارعی اضافه کرد: فعالیت سپاه در حوزه سازندگی بی‌مانند است و طرح‌های اقتصادی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به منطقه رونق داده است.

وی گفت: از موسسه فجر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای سرمایه‌گذاری و حل گره‌های پروژه‌های عمرانی بویراحمد و دنا استفاده می‌کنیم./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114174
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    امیدواریم استان ما هم مثل استان یزد و کرمان و مازندران و فارس و اصفهان وتهران و اذربایجان و خوزستان پیشرفت کند و این حق استان ماست.درود بر تلاشگران استان و انانی که به فکر توسعه فرهنگ ومنش ومرام  لر و استانمان هستند.

  2. محمد گفت:

    ان شالله که موسسه فجرتکمیل و بهبود و استانداردسازی جاده یاسوج به اصفهان را سرلوحه کارخود قراردهد.

    • غریبعلی گفت:

      مگر متن خبر را درست نخوانده ای یا خودتو زدی به نفهمی!!!!!آخه جاده یاسوج به اصفهان با این امار بالای تلفات در مقابل جاده هایی که در 24ساعت 10 خودرو ازاونها عبور نمیکنند اهمیتی نداره .

  3. اعتدال گفت:

    سلام سلام بر مردان تلاشگر و خدوم استان که از هر زمینه ای استفاده می کنند که بتوانند این استان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

  4. hamid گفت:

    آقای زارع شما تلاشی بفرما که بقیه نهادها هم مث سپاه کار بکنن وموفق بشن کم کاری شما ودولته که سپاه بی نظیر شده بنحوی شماها باید کار بکنین که سپا تو حوزه اقتصاد حداقل کم نظیر باشه نه بینظیر<<<< ونظیر دیگه ای هم داشته باشیم.

  5. RR گفت:

    آقای زارعی نمی دونم استان ما ازسدتنگ سرخ چه فایده بهره ای می بره که شما بیش از هرکاری پیگیر اون هستید.لطفا آینده نگرباشید .شماخوب میدانید اجرای این سد نه تنها به نفع ما نیست بلکه موجب نابودی اکوسیستم منطقه ویاسوج می شود.لطفا بادرایت وتدبیروآینده نگری دراین مورد ورودکنیدتابعدها به خاطراین کار پشیمان وشرمنده نباشید

  6. شهروند یاسوجی گفت:

    این ها همه اش تبلیغات انتخاباتی دوره آینده است که زارعی میگوید ایشان حتی نتوانسته چندت مدیرکل یا معاون مدیر کل انتخاب کند یا چند تا از بچه های منطقه را در سطح ملی بکا رگمارد باید بداند که باتوجه به استقبال مردم از اصلاح طلبان هچنین محبوبیت اصلاح طلبان در بین مردم منطقه در انتخا بات آینده مجلس جای خود را به یک نما ینده اصلاح طلب خواهد داد انشا اللله

دیدگاه شما