دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:33

غلامرضا تاجگردون اصلاح طلب یا اصولگرا بودن خود را مشخص کرد / تاجگردون: آیا من باید نماینده نزدیکان باشم یا نماینده همه مردم

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌اندیشی همه جناح‌ها گفت: هر جایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود، سیاسی‌کاری خیانت است.

خبرگزاری فارس: جایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است

به گزارش بویرنیوز ، غلامرضا تاج‌گردون صبح امروز در جمع بازاریان و اصناف این شهرستان اظهار کرد: نماینده‌ای که توسط مردم یک حوزه با رأی مستقیم آنها اتنخاب می‌شود دارای وظایفی در قبال مردم حوزه خود بوده و باید بر سوگندی که یاد کرده است، پایبند بوده و تخطی نکند.

وی با بیان اینکه کسی که نماینده می‌شود، وکیل مردم به شمار می‌رود، افزود: وکیل همه مردم بودن به معنای وکیل همه رأی‌دهندگان و همه کسانی که به وی رأی نداده‌اند، است.

جایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است

تاج‌گردون اذعان کرد: بنده که در حال حاضر به عنوان خادم مردم گچساران و باشت هستم موفق به کسب 40 درصد آرا شدم اما 60 درصد به من رأی ندادند؛ آیا من باید نماینده 40 درصد و نزدیکان باشم یا نماینده همه مردم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دلیل این که ما نماینده همه مردم هستیم با تشکیل جلسات و نشست‌ها با اقشار، اندیشه‌ها و افکار مختلف سیاسی در پی کسب تعاملی دو جانبه بین خود و مردم برای پیشرفت و توسعه گچساران هستیم.

تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌اندیشی همه جناح‌ها گفت: اگر تعامل و هم‌گرایی جناح‌ها اقشار و افکار مختلف سیاسی توسط هر گروه و جناحی به هر دلیلی از جمله فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و قومی و قبیله‌ای خدشه‌دار شود؛ جامعه دچار ضرر و زیان می‌شود.

وی اظهار کرد: هر جایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است.

تاج‌گردون با تأکید بر لزوم تشکیل جلسات گوناگون با تفکرات مختلف عنوان کرد: نشستن بر یک سفره و برگزاری یک جلسه و محفل برای گفت‌و‌گو به هیچ کسی ضرر نمی‌رساند.

ایجاد فاصله و خط‌کشی میان جامعه، خیانت است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گفت‌وگو و تعامل اقشار، جناح‌ها و افکار سیاسی مختلف که بالاتر از نشست 1+5 و ایران اسلامی که نیست، ما با دشمنان خود در حال مذاکره هستیم چه برسد به ما که دوست، فامیل و آشنا با تفکرات مختلف هستیم.

تاج‌گردون با نفی ایجاد خط و فاصله در جامعه متذکر شد: اگر قصد خط کشیدن و ایجاد فاصله در میان مردم را داشتم باید روز نخست اعلام می‌کردم که رأی‌دهندگان من یک طرف طناب باشند و دیگران طرف دیگر.

وی ایجاد فاصله و خط‌کشی میان جامعه را خیانت دانست و گفت: این کاری اشتباه بوده و خیانت به مردم و جامعه است.

تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوکری مردم بالاترین افتخار برای یک مسئول است، گفت: بر دست کسانی که به من رأی دادند تا افتخار خلعت نمایندگی برای خدمتگزاری به مردم را کسب کنم، بوسه می‌زنم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تابلوی من مشخص است و من اصلاح‌طلب هستم، بیان کرد: جایی که اصلاح‌طلبی سبب رشد، ترقی و هدایت جامعه و تفکری نو برای اداره امور کشور شود من اصلاح‌طلب هستم اما جایی که از حدود نظام و رهبری عدول شود و قصد انحراف جامعه وجود داشته باشد، بنده اصولگرا هستم.

تاج گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بهبود وضعیت مردم گفت: این دیدگاه بد دگماتیسم نسبت به افراد پولدار در دنیا و کشور ما برچیده شده اما در شهر ما همچنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه افزون بر 110 میلیارد هزینه عمرانی برای گچساران و باشت در سال 93 تصویب شده است، گفت: باید با چنگ و دندان این اعتبار را در حوزه‌های عمرانی هزینه کرد تا آثار آن در زندگی مردم مشخص شود و تراوش آن نیز در منطقه احساس شود./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114171
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خورزوخان گفت:

    درست این هست که هر وقت اصولگرایان حاکم شدند جنابعالی اصولگرا و هر وقت اصلاحطلبان حاکم شدند اصلاح طلب و ……………………………………………. خدا به فریاد این مردم برسد

  2. بینام گفت:

    خدایی دوست دارمممممممممممممم

  3. شهروندگچسارانی گفت:

    باسلام واحترام
    تاج گردون یک فرصت طلب است نه اصلاح طلب است ونه اصولگرا بلکه او فقط وفقط یک فرصت طلب است

  4. محمح گفت:

    زورت اومد بزنی 110میلیارد تومان بویر نیوز حسادت تا کی؟

  5. اصلاح طلب هم استانی 30 سال مقیم تهران گفت:

    آن شهروند گچسارانی درست می پندارد و گویا باید با جناب تاجگردون مراودات هم داشته باشد. من از قول نزدیکترین دوستان نماینده ، اعلام می کنم که دیدگاه آن شهروند تیرش را به خوبی نشانه رفته است. هم استانی های گرانسنگمان هوشیار باشند که هویت یک فرد دارای اهمیت وافری است.

  6. حسینی گفت:

    تاجگردون از اولش تا الا ن خودش اجدادش وفامیلش اصلا ح طلب بوده اند و اصلاح طلب خواهند ماند

  7. اصلاح طلب گفت:

    با سلام
    متاسفانه مسئولین ما در لاف زدن ید طولایی دارند که ایشان هم از آن همه مستثنا نیستند.روی شونه های مردم نشستن و ادعای نوکری داشتن ….

  8. ناشناس گفت:

    تاج گردون آن مردی است که  دیگر باز نمی گردد .

  9. ناشناس گفت:

    تاج تا پل بریم اصلاح رلب از باشت تا تهران اصول گرا 

  10. نگران گفت:

    جناب تاجگردونباسلام واحترام،اگه واقعابه فکرمردم گچسارانیدچراکارخانه فسفات با انهمه خطرزیست محیطی برای سلامتی مردم را بااهداء100هکتارازبهترین اراضی شهرگچساران را به اای امینی واگذارمیکنید چراجلوشونمی گیرید؟نسلهای آینده گچساران چه گناهی دارند؟

دیدگاه شما