دوشنبه 6 مرداد 1393 - 11:35

تخریب و فحاشی به یکی از مدیران توانمند کهگیلویه و بویراحمدی در تهران

گروه سیاسی – روز گذشته نسبت به انتشار خبری جهت دار در یکی از سایت های کشوری نسبت به یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی نمودیم.

به گزارش بویرنیوز، این سایت در تحلیلی بی پایه و اساس و مصاحبه دی ماه 1392 میرکاظمی وزیر سابق نفت و عضو کمیسیون انرژی مجلس را دستمایه خبر خود قرار داده و این خود البته جای سوال است که مگر این سایت در 8 ماه گذشته خواب بوده که اکنون و خبر 8 ماه پیش و همزمان با انتصاب محسن دلاویز در نفت پاسارگاد را پخش می کند.

139302131107508292666303

قابل توجه سایت انتخاب و کامنت گذاران آن که بدانند، دلاویز در حالی بر کرسی مدیر عاملی این شرکت مهم و نام دار از زیرمجموعه های هلدینگ شستا تکیه زد که این شرکت در دو سال اخیر، با تغییرات پی در پی مدیریتی آسیب های جدی دیده و بر اساس آمارهای مستند شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با کاهش شدید رتبه مواجه بوده است تا جایی که جایگاه سوم آن تا رتبه پانزدهم نزول یافته است.

در تشریح دلایل این نزول رتبه همین بس که بدانیم شرکت نفت پاسارگاد که در یک دهه گذشته، رهبری بازار قیر ایران و حتی خاورمیانه را بر عهده داشته است، در یک سال گذشته با تغییر هشت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره روبه‌رو شده و این روند حتی تا آخرین روزهای عمر دولت دهم ادامه داشته است که ماحصل آن، انتصاب آخرین مدیر عامل به فاصله پنج روز تا پایان عمر دولت دهم ثبت شده است.

و اما ظاهرا باز هم عده ای نانشان در ناآرامی این شرکت است، به طور مثال جوان بودن دلاویز و تجربه کاری وی را دستمایه حمله به این مدیر توانمند قرار داده اند . جالب است بدانیم که دلاویز پیش از این در سمت هایی چون معاون برنامه ریزی و توسعه شستا، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین مدیر عامل شرکت بازرگانی این صندوق، معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو و… فعالیت کرده و علاوه بر آن، عضویت در هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد.

از یک سو به دولت روحانی خرده می گیرند که چرا پیرها را در مسند مسئولیت می گذارید و در جای دیگر استفاده از جوانان خوش فکر و تحول گرا را برنمی تابند!

سایت انتخاب و کامنت گذاران آن پاسخ دهند که کدام مدیر در کشور تحصیلات ان دقیقا با حوزه کاریش متناسب است، و جالب است بدانیم رشته تحصیلی وزیر نفت مهندسی عمران است! و در حوزه های مختلف نیز همین گونه است اما همواره همه می دانند مدیریت در سطوح عالی نیازمند توان مدیریتی و رهبری سیستم است و الزامی به تخصصی بودن دانش مدیر در آن حوزه نیست.

از کامنت گذران سایت انتخاب که بصورت هدففمند و هماهنگ با خواسته این سایت نوشته اند و فریاد توسعه پاسارگاد را سر داده اند، باید پرسید چرا حاضر نیستید رشد ٣٠ درصدی صادرات قیر شرکت نفت پاسارگاد در مدت کوتاه مسئولیت دلاویز بر پاسارگاد را ببینید.

طبق گزارشات رسمی، صادرات قیر این شرکت معادل ٦٤٠ هزار تن در ٦ماه گذشته رشد ٣٠ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد و ارزآوری مطلوبی نصیب کشور کرد و در همین مدت و با انجام اقدمات مطلوب در پاسارگاد به رشد ٧٣درصدی تحویل قیر به مشتریان دست یافته است.

143303_996

از سایت انتخاب که خود را وابسته به هاشمی می داند جای بسی تعجب است که برای تخریب مدیری خوش نام به سخنان یک دلواپس تمسک جسته و در کامنت های این خبر مطالبی دور از شان را اجازه انتشار داده است.

اما کاش جناب میرکاظمی وزیر نفت سابق پاسخ دهد که چرا از آقای بابک زنجانی که در زمان وی اجازه ورود به نفت را یافته سخن نمی گوید و 8 هزار میلیارد نفت فروخته شده را کجا برده است.

به راحتی پیداست که این خبر تاریخ گذشته و کامنت های فحاشی گونه آن در پی کسب منفعتی از مدیر جوان شرکت است و نوع پیام های زیر خبر گواهی از تعداد انگشت شماری است که بسفارش آنها که خبر انتشار یافته است و این خود برای رسانه ای که ادعای آزادگی دارد جای بسی تامل است.

در کامنت های این خبر مواردی از این دست فراوان است”از زماني كه آقاي دلاويز و اتوبوس كهگلويه و حومه تشريف آوردن باكنارگذاشتن نيروهاي متخصص و جايگذين كردن منشي ها و افرادكم سابقه باعث شدن وضعيت شركت روز به روز مبهم تر شود.”

بحال این سایت باید تاسف خورد که عقده گشایی ها را براحتی اجازه نشر داده و آنگونه همجمه کرده اند که انگار کهگیلویه و بویراحمدی ها تمام مناصب را با لابی قبضه کرده و در این بین استحقاقی هم نداشته اند! فقط برای اطلاع این دوستان باید گفت که این استان بیش ترین تعداد شهید و جانباز را به نسبت جمعیت تقدیم انقلاب کرده و در فرمانبری از رهبر انقلاب همواره در صف اول بوده و اما جالب آنکه با داشتن 25 درصد نفت و گاز و 10 درصد منابع آبی و معادن و… همواره در تمام شاخص ها در ردیف آخر بوده و نکته مهم این که هرگاه شخصی از این دیار به مسند مسئولیت تکیه زده باعث انگشت به دهان ماندن همه شده اند و وصف شجاعت و توانمندی آنها زبانزد همه است.

پی نوشت:

یکی از دوستان رسانه ای کمپین حمایت از مدیران استانی را به راه انداخته و برخی از دوستانش را به عناوینی متهم کرده، کاش می شد تا باج خواهی خودتان از برخی مدیران هم استانی را افشا نمود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114134
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهریار گفت:

    اینقد خودتان را ناراحت نکنید. صحبت های آقای میرکاظمی را جدی نگیرید چون ایشان روزانه در حال اعتراض به مجموعه وزرات نفت است در صورتی که دوران مدیریت ایشان در وزارت نفت از ضعیف ترین دوران تاریخ نفت می باشد که غیرمتخصصین را در این مجموعه وارد کرد و به مجموعه وزارت نفت لطمات غیرقابل جبرانی وارد کرد. ایشان از مخالفین سرسخت مهندس زنگنه می باشد که هیچ وقت برنده نخواهد شد. و مرتبا در حال عقده گشایی است….

  2. هم نوع گفت:

    ظاهرا شبیه سایت بی ایمان و تهمت زن مثل سایت زردخودمان  سایت های دیگری هم در کشور وجود دارد 

  3. علی گفت:

    سلام یکی در مورد بیوگرافی این جوان بنویسد

  4. ناشناس گفت:

    مگه قول پست بهت داده که جوش می زنی

  5. نلشناس گفت:

    متاسفانه افاي دلاويز تا كنون از اين فرصت جهت استفاده از نيروهاي توانمند لر كمتر استفاده كرده كه بتواند كه بعدا پشيمان ميشود

  6. ناشناس گفت:

    با تشكر از سايت بوير نيوز به خاطر بيان واقعيت ها.در بدو ورود مهندس دلاويز به شركت نفت پاسارگاد ويژه خواري و رانت و فساد جاي خود را به تكريم و شفافيت و پاكي داد.و افراد دلالي كه منفعت خود را با ورود مهندس دلاويز جوان و مدير و مدبر و

  7. ناشناس گفت:

    با تشكر از سايت محترم بوير نيوز به خاطر گفتن واقعيت ها. در بدو ورود مهندس دلاويز به شركت نفت پاسارگاد ويژه خواري و رانت وفساد جاي خودر را به تكريم و شفافيت و

  8. ناشناس گفت:

    افرادي كه منفعت خود رو در خطر ميبينند منتصب به سايت انتخاب و عوامل ان هستند چون كه مهندس دلاويز جلوي دلال بازي و رانت و فساد و ويژه خواري انها ايستاد و با انها مبارزه كرد.و در واقع دست انهارا از ز ياده خواهي قطع كرد.وبه جاي اين ايتم ها تكريم و شفافيت و پاكي رو سرلوحه كار خود و تيم مديريتي جديد قرار داد. اين دلال ها در اين مدت مديريت مهندس دلاويز دست به هر كاري زدند از تخريب تا تهمت و افترا ولي مهندس دلاويز قاطع و با صلابت با انها مبارزه كرده ودر حال مبارزه با انهاست.مهندس دلاويز شركت نفت پاسارگاد رو در اين مدت كوتاه متحول كرد با وجود تمام مشكلاتي كه در بدو ورود ايشان به شركت وجود داشت از جمله مشكل خوراك كه پالايشگاهها درست كردند اكثرا كارخانه هاي شركت به اور هال رفتند و توليد خوابيد.مديريت هاي مهندس دلاويز جوان اينقدر زياده كه توي يك صفحه جا نميشه با تشكر از سايت بوير نيوز به خاطر گفتن واقعيت ها و در تفسير اينكه اين سايت بعد از هشت ماه اين مسائل رو باز گو ميكنند كه اينها در اين مدت دست به هركاري زدند تا جاوي

  9. ناشناس گفت:

    دست تاجگردون بايد بوسيد كه يكي از دها پستي كه به هم استانيها داده اينجوري مافياي قدرت ،ثروت و رسانه اي رو آتيشي كرده .اميدوارم مردم ايتان قدر اين ابرمرد رو بدونن

  10. علیرضا گفت:

    بنده به قومیت ایشان کاری ندارم همه اقوام ایرانی باهم برادرند بهتر است قومیت گرایی نکنیم. لر و ترک و فارس و کرد و بلوچ و … همه ایرانی هستند. ایشان مدیری قوی ، توانمند و قاطع هستند گرچه کمی تند و خشک و غیرقابل نفوذ هستند! و سفارش هم به جز از دکتر تاج گردون از هیچ کسی قبول نمی کنند حتی خود رئیس جمهور!
    با آرزوی موفقیت برای همه مدیران اصلاح طلب

  11. ناشناس گفت:

    با سلام .تهمت هايي كه اين سايت جهت دار به مهندس دلاويز زده كاملا برنامه ريزي شده هست .كامنت هايي كه در اين سايت گذاشتند همه يكسان و شبيه به هم و توسط سه چهار نفر نوشته شدند.و چيزي كه خيلي جالب هست اين كه كامنت ها و واقعياتي كه در مورد مهندس دلاويز هست را اين سايت منتشر نميكنه اينها در اين مدت پاسارگاد رو به گور كشوندند با دلال بازي و رانت خوري و ويژه خواري در بدو ورود مهندس دلاويز دست اينها از اين كارها قطع شد و جلوي فساد و رانت انها گرفته شد و طبيعي هست وقتي اينها كه

  12. ناشناس گفت:

    با سلام.تهمت هايي كه اين سايت جهت دار به مهندس دلاويز زده كاملا برنامه ريزي شده و از

  13. واقع بين گفت:

    با سلام .تهمت هايي كه اين سايت به مهندس دلاويز زده واهي و بي پايه و اساس ميباشد. و كاملا مشخص هست كه ازقبل برنامه ريزي شده و طراحي شده هست.و كامنت ها كه در اين سايت منتشر شده همه شبيه به هم و در مورد يك چيز خاص با اهداف خاص در بدو ورود مهندس دلاويز به شركت نفت پاسارگاد تمام عوامل رانت و فساد و دلالي با هر رتبه و درجه اي شناسايي و از سيستم حذف شدند. و طبيعي هست افرادي كه تا قبل از اين رانت و فساد و دلالي بودند با ورود مهندس دلاويز احساس خطر كنند و دست به هركاري بزنند از دروغ و تهمت گرفته تا فحاشي ولي مهندس دلاويز با قاطعيت در مقابل اينها وايساده و مهندس دلاويز دانشجوي دكتراي مديريت هستند و هيچ نسبت فاميلي با اقاي دكتر تاج گردون ندارند و چيز هايي كه در اين سايت به مهندس دلاويز توانمند نسبت داده كذب محض هست با تشكر از سايت بوير نيوز و مديريت محترم سايت در راستاي شفاف سازي

  14. علی گفت:

    کاش آقای دکتر دلاویز فرق بین دوستان و دشمنانش را می دانست!! ایشان با کنار گذاشتن برخی از افراد قدیمی که دوستدارشان بودند و میخواستند کمکشان بکنند آنها را رنجانده و با بکار گیری برخی دوست نماها که با اعمال و رفتارشان به ایشان ضربه می زنند زمینه را برای اینگونه انتقادها باز کردند. ایشان مدیری توانمند هستند ولی در شناخت دوست و دشمن ضعیف و متاسفانه دهن بین هستند و همین راه را برای هجوم دشمنانشان باز کرده است.
    چون دلاویز میزند شمشیر، سر ببازیم و رخ نگردانیم
    دوستان در هوای صحبت یار، زر افشانند و ما سر افشانیم

  15. ناشناس گفت:

    دوست عزیز شما زیاد خودتو ناراحت نکن
    اصلا اصل خبر رو جدی نگیر , عملکرد ایشون رو از کامنتهای زیر خبر استخراج کنید البته اگر اهل عقل و منطق هستید.

دیدگاه شما