یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:12

ازدواج داعشی‌ها با کودکان خردسال عراق و سوریه! +عکس

تعدادی از کاربران فیس‌بوک تصویر یکی از اعضای وابسته به گروه داعش یک دختر بچه در حال گریه را که کنار او ایستاده است روی فیس‌بوک با عنوان “اعضای داعش با کودکان عراق و سوریه ازدواج می‌کنند” منتشر کردند.

به نقل از پایگاه خبری المسله، این تصویر مربوط به ازدواج یک داعشی با دختر بچه سوری در اردوگاه دعویه در شهر “رقه” سوریه است.

یکی از کاربران و فعالان اینترنتی در خصوص عکس منتشر شده این داعشی که در کنار یک دختربچه گریان ایستاده، نوشت: همه ما باید برای جلوگیری از این اتفاقات دست به کاری بزنیم و اولین خواسته ما برقراری عدالت در جهان است. این مساله بزرگترین فاجعه تمدن بشری است. غربی‌هایی که به ظاهر مدافع حقوق بشر در سوریه‌اند هم اکنون کجا هستند.

سارکوزی که لیبی را به خاطر برقراری آزادی نابود کرد کجاست؟ قطر و ترکیه کجایند؟

این کاربر نوشت: هر کس که عاملان این جنایات را می‌شناسد باید پاسخ آن‌ها را بدهد و مانع آن‌ها شود.

این فعال در ادامه گفت: زمانی که این تصویر را در اینترنت مشاهده کردم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم چرا که این اتفاق، بزرگترین جنایتی است که تاکنون رخ داده است.

منبع: ایسنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114093
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    دروغ محضه………

    • مسعود گفت:

      ….کارهایی که داعشی ها انجام میدند مخ آدم سوت میکشه در ضمن فکر کنم داعشی هستی که انکار میکنی

  2. ناظر گفت:

    از بویر نیوز انتظار می رود به عنوان یک رسانه که رسالت آگاهی بخشی را بر عهده دارد توجه بیشتری نسب به رعایت اخلاق و حرمت نظر دهندگان چه موافق و مخالف اخبار گوناگون داشته باشد و البته نظر دهنگان نیز باید این اصل مهم ینی اخلاق مداری را رعایت کنند تا دیگر شاهد مواردی چون کامنت بالا نباشیم

  3. نفس گفت:

    اللهم عجل لولیک الفرج

  4. عابد گفت:

    لعن الله الا اعدائهم اجمعین

  5. حاج یوسفی گفت:

    لعنت خداوند بر همه فرقه های صهیونیست داعش طالبان القاعده النصره عمری بکری وهابی سلفی گروههای بوکوحرام وهمه کسانی که در هر جای دنیا اسلام افراطی را پیشه خود کرده و معرفی میکنند . داعش کثیف تر از سگ و خوک و نجاست است . داعش وحشی تراز گرگ وسمی تر از عقرب و افعی است . داعش در منطقه همچون سگ هاری است که همه کس را گاز میگیرد دوست و آشنا نمیشناسد اینا ازنسل ابن ملجم و یزید و ابن زیاد و حجاج بن یوسف ثقفی و چنگیز و نرون و هیتلرو صدام ملعون هستند خداوند نیست و نابودشان کند انشاا….

دیدگاه شما