یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:56

واکنش دادستان کشور به رفع حصر از موسوی و کروبی

دادستان کل کشور در واکنش به تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر سران فتنه، گفت: سران فتنه نه تنها نباید رفع حصر شوند بلکه باید ترتیباتی شود تا آنها تاوان جرم و گناه بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام و المسلیمن غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور در گفت‌وگو با  تسنیم با بیان اینکه سران فتنه به ملت ظلم و مرتبک جرم شده‌اند در پاسخ به سؤالی درباره تلاش برخی جریان‌ها برای رفع حصر سران فتنه، گفت: نظام با تمام سعه‌صدر خود با سران فتنه برخورد کرده است و دلیلی برای رفع حصر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سران فتنه به امول عمومی و خصوصی خسارت وارد کرده‌اند، تصریح کرد: سران فتنه جان مردم را به خطر انداختند و در فتنه برخی کشته شدند که اینها در این مسائل شریک هستند و تا زمانی که جبران و توبه نکنند و در مقابل ظلمی که کردند اقدامی انجام ندهند، چرا باید رفع حصر شوند؟

دادستان کل کشور تاکید کرد: سران فتنه نه تنها  نباید رفع حصر شوند بلکه باید ترتیباتی اتخاذ داده شود که اینها تاوان گناه بزرگ و جرم بزرگی که مرتکب شده‌اند را پس بدهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114087
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حق گو گفت:

    وای به روزی که همه سرها بر ملا شود و ان روز مشخص می شود که مجرم و گناهکار کیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. من گفت:

    شما که اینقدر از قانون دم می زنید پس چرا با افرادی مثل مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت که از هر تلاشی برای مقابله با شیعه در زاهدان دریغ نمی کند ،برخورد نمی کنید؟!

  3. ناشناس گفت:

    دیگران جنایت کردند دگران باید تاوان پس بدهند.کمی انصاف هم خوبه

  4. ناشناس گفت:

    درود بر داستان انقلابی

  5. ممسنی ظلم بار گفت:

    وای به حالت اگر حکم جهادم دهد

  6. ناشناس گفت:

    اونهایی که به مردم خیانت وکشور را تاراج کردندپس چرابرخورد نشد

دیدگاه شما