یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:13

تلخ ترین حادثه جاده ای در ایران رقم خورد!

روزنامه شهروند نوشت: |مرگ سرگرد ارتش و خانواده‌اش در یک سانحه رانندگی زمینه ساز حادثه‌ دیگری بود که دو نفر دیگر نیز جانشان را از دست بدهند.
همه چیز از یک تصادف آغاز شد.  تصادفی که منجر به مرگ یک سرگرد ارتش و خانواده‌اش شد.  وقتی خانواده سرگرد جان باخته در جریان ماجرا قرار گرفتند و قرار شد برای تحویل اجساد راهی شهر محل حادثه شوند هیچ‌کس فکر نمی‌کرد حادثه‌ای دیگر در انتظار این خانواده باشد.
ساعت ٤ بعد از ظهر ٣١ تیرماه بود که مأموران پلیس‌راه و امدادگران جاده‌ای استان فارس در جریان تصادفی هولناک در کیلومتر ١٥٠ رخ داده بود قرار گرفتند.  وقتی مأموران پلیس‌راه و امدادگران به محل حادثه رسیدند متوجه شدند که یک دستگاه تریلی با یک پراید طوری برخورد کرده که خودروی سواری به یک مشت آهن مچاله شده تبدیل شده بود. به گفته شاهدان ماجرا خودروی تریلی به دلیل بریدن ترمز تعادلش را از دست داده و با سرعت زیادی که داشته پس از برخورد با پراید و له کردن آن متوقف شده است.
بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که خودروی سواری پراید ٥ سرنشین داشته است.  امدادگران با تلاش بی‌وقفه و استفاده از تجهیزات امدادی هر ٥ سرنشین گرفتار را ازبین خودروی مچاله شده بیرون کشیده و تحویل عواملی اورژانس دادند. در همان معاینات اولیه امدادگران اعلام کردند زن و مرد و دو دختر یک ساله و ٩ ساله جانشان را از دست داده‌اند و یک دختر کودک دیگر دچار صدمه شده بود که سریعا به بیمارستان منتقل شد. مأموران در بررسی صحنه حادثه متوجه شدند، صاحب خودرو سرگرد قربانعلی قزاق شاهرودی نام دارد که به همراه همسر و سه دخترش به سمت شهر خود علی‌آباد کتول در حرکت بوده. در پی تماس تلفنی و اطلاع‌رسانی به بستگان این جانباختگان، دو خودروی از بستگان قربانعلی از علی‌آباد کتول راهی شیراز شدند تا اجساد این خانواده را تحویل بگیرند.  اما ماجرا به اینجا ختم نشد و حادثه‌ای دیگر رخ داد.  ساعت ٩ صبح روز بعدبود که خبر واژگونی یک دستگاه پژو در نزدیکی شهر اردکان به ماموران پلیس و امدادگران گزارش شد.  باحضور مأموران پلیس راه و امدادگران در محل حادثه مشخص شد‌ه‌اند متاسفانه ٢ نفر از سرنشینان پژو در دم جان باخته‌اند و ٣ نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده‌اند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کردند.  تحقیقات پلیس از شاهدان ماجرا و بازماندگان حادثه حاکی از آن بود که خودروی پژو شب گذشته به همراه یک خودروی دیگر از علی‌آباد کتول در استان گلستان به سمت شیراز حرکت کرده‌اند تا با حضور در پزشکی قانونی شیراز اجساد چند نفر از بستگانشان را که در یک حادثه رانندگی جان باخته بودند تحویل بگیرند.  اما متأسفانه به‌دلیل سرعت زیاد خودروی پژو واژگون شده و حادثه مرگبار رخ داده است. یکی از اقوام سرگرد قربانعلی قزاق شاهرودی در گفت‌وگویی با «شهروند» می‌گوید: سرگرد قربانعلی در ارتش خدمت می‌کرد.  چند‌سال پیش بود که سرگرد شاهرودی برای گذراندن یک دوره آموزشی راهی شیراز شد. امسال آموزش او تمام شده بود و قرار بود   دوباره از شیراز به علی‌آباد کتول برگردد. این بار سرگرد شاهرودی وقتی به علی‌آباد آمد با کمک خانواده‌اش خانه‌اش را تمیز و آماده کرد و دوباره به سمت شیراز برگشت تا تمام وسایلش را بیاورد تا در شهر و دیارش زندگی کند.
وی در ادامه می‌گوید: در حادثه‌ای که برای خانواده شاهرودی رخ داد متاسفانه او و همسرش به همراه ریحانه یک ساله و مهدیه ٩ ساله، دو دخترش در دم جان باختند و دختر دیگرشان که تنها بازمانده این حادثه است در بیمارستان بستری شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.  وقتی خبر این حادثه به گوش خانواده شاهرودی و همسرش رسید بلافاصله بزرگترهای فامیل تصمیم گرفتند به شیراز بروند و هم اجساد را تحویل بگیرند و هم تنها دختر قربانعلی را در بیمارستان ملاقات کنند اما یکی از خودورها که پدرخانم و دایی قربانعلی در آن بودند واژگون شده و هر دو نفرشان جانشان را از دست دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114070
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما