یکشنبه 5 مرداد 1393 - 10:27

برگزاری مسابقات انتخابی کشوری دو و میدانی بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

نایب رئیس هیئت دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات انتخابی کشوری دو و میدانی بانوان در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات انتخابی کشوری دو و میدانی بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

فاطمه نگهداری امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج، اظهار کرد: مسابقه دو و میدانی استان انتخابی مسابقات قهرمانی کشور روز جمعه 10 مرداد در یاسوج برگزار می‌شود.

نایب رئیس هئیت دو و میدانی بانوان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این مسابقات با شرکت بیش از 50 ورزشکار دو و میدانی کار استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه دو و میدانی بانوان استان در چهار رشته دوی 100 متر، 200 متر، 800 متر و دوی یک‌هزار و 500 متر انجام می‌شود که 12 نفر برگزیده این مسابقات برای مسابقات دو و میدانی کشوری انتخاب می‌شوند.

این مسئول افزود: نبود پیست استاندارد برای تمرین تیم‌های دو و میدانی استان مهمترین مشکلاتی است که ورزشکاران این رشته مادر با آن مواجه هستند.

نگهداری همچنین ادامه داد: نداشتن رئیس هئیت دو و میدانی و مشکلات مالی از دیگر مشکلات این ورزش است ضمن اینکه دو ماه است در تلاش برای سازمان‌دهی دو و میدانی‌کاران بانوان استان هستیم.

نائب رئیس هئیت دو و میدانی بانوان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سه عنوان قهرمانی کشور در سال‌های گذشته از جمله افتخارات بانوان استان در این رشته است، تصریح کرد: بی‌توجهی مسئولان امر به بانوان در این رشته باعث شده ورزشکاران استان برای سایر استان‌ها به فعالیت ورزشی خود ادامه می‌دهند.

وی یادآور شد: ورزشکاران استان پتانسیل خوبی برای موفقیت و درخشش در مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی دارند که می‌طلبد مسئولان امکانات ورزشی مناسبی در اختیار بانوان این رشته قرار دهند.

این مسئول با ابراز نگرانی از اینکه نبود مکان مناسب برای تمرین بانوان دو و میدانی موجب بروز مشکلاتی برای آنان شده، خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما در ساعات پایانی شب مجبور هستند در خیابان تمرین‌های خود را انجام دهند که همین موضوع مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده است.

نگهداری با بیان اینکه مشکلات مالی مانع از استخدام مربی طراز اول برای بانوان دو و میدانی‌کار استان شده است، اضافه کرد: امیدواریم پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هر چه سریعتر در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گیرد تا این ورزشکاران با روحیه بهتر به تمرینات خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر بیشترین افتخارات ورزشی برای استان را در سطح ملی، ورزشکاران رشته دو و میدانی کسب کرده‌اند که جا دارد مسئولان توجه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114042
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما