یکشنبه 5 مرداد 1393 - 10:26

حمایت تعاونی فرهیختگان کارآفرین از طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل تعاونی فرهیختگان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد به حمایت این تعاونی از طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی در این استان اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: حمایت تعاونی فرهیختگان کارآفرین از طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

سید نوذر مرتضایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در یاسوج، اظهار کرد: تعاونی فرهیختگان کارآفرین نمایندگی استان کهگیلویه و بویراحمد مدت دو ماهی است که با هدف حمایت از طرح‌های توجیهی اقتصادی و اشتغال‌زا فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل تعاونی فرهیختگان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای آغار فعالیت این تعاونی تاکنون 40 نفر از قشرهای مختلف مردم عضو این تعاونی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای کسب و کار برای اعضای تعاونی از مهمترین اهداف این تعاونی است، افزود: به دلیل مشغله کاری مردم یک شرکت خدمات اداری نیز برای پیگیری کارهای اداری مردم از قبیل پیگیری در صدور سند مالکیت، تک برگ، تفکیک سند، انتقال سند، پروانه شهری و روستایی این تعاونی را حمایت می‌کند.

مرتضایی با اشاره به اینکه طبق اساسنامه تمام فعالیت‌های این تعاونی اقتصادی است، خاطرنشان کرد: تعاونی فرهیختگان کارآفرین استان از طرح‌های توجیهی اقتصادی حمایت می‌کند.

مدیرعامل تعاونی فرهیختگان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: افراد با واریز مبلغ 30 هزار تومان می‌توانند عضو تعاونی شوند.

مرتضایی ایجاد فضای کسب و کار برای اعضای تعاونی، ارائه خدمات پزشکی از قبیل دندانپزشکی، آزمایشگاه و رژیم درمانی و تمام خدمات ورزشی را از جمله خدمات این تعاونی برشمرد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام و عضویت در این تعاونی بدون محدودیت سنی و تحصیلی است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114040
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما