شنبه 4 مرداد 1393 - 19:56

افشاگری اصلاح طلب مشهور گچسارانی از پیوند تاجگردون و سید قدرت حسینی

گروه سیاسی – پس از افطار سیاسی غلامرضا تاجگردون و در ادامه سخنان سید قدرت حسینی در حمایت خاص از تاجگردون، علیرضا کفایی اصلاح طلب گچسارانی در مطلبی به این موضوعات واکنش نشان داد.

 photo

به گزارش بویرنیوز، در زیر یادداشت این فعال گچسارانی  را بر پیوند تاجگردون و قدرت حسینی را از نظر می گذرانیم:

آتش نهادن بر گذشته و سوزاندن آینده را اگر نگوئیم محال است لا اقل کاری است دشوار و البته این محال ممکن است در عالم ذهن و خیال ممکن شود ولی در عالم واقع امکان ندارد بدان جهت که آدمی به حکم اجتماعی بودنش با دیگران زیسته و اندیشه و عمل کرده است و چگونه می توان دیگران را قانع کرد که گذشته فردی را از خاطر ببرند و او را و اندیشه و اعمالش را طور دیگری تصور کنند . ولی هر کس در تصورات منفصل و در ذهن و وهم و خیال خود می تواند گذشته اش را پاک کند چون پاک کن بدست خود اوست و آینده اش را به هر شکل خواست بسازد اما فقط تصور است و بس . می تواند زاهدی از خود بسازد یا که پادشاهی باشد و فرمان براند یا هزاران دیگر از اوهام و تصورات در ذهن بنشاند ولی به محض فراغت از خوش خیالی های ذهن و در عالم واقع و در سنجه دیگران همه آن بناهای خیالی و فرضی فرو خواهند ریخت .

یکی از راه یافتگان دیروز مجلس ، امروز قصه تازه ایی روایت می کند که انگار حاضران آن دوران و ناقلان آن همه ماجرا ، همه رفته اند به دیار عدم . آنکه دیروز همه را به کین می خواند و راه یافته امروز را با زهر قلم و تلخ زبان در خفا و علن به بدترین وجه توصیف می کرد و فراتر از آن یاران و دوستانش به افشاگری از خاندانش می پرداختند و گذشته اشان را نقل و نبات مجالس خصوصی و عمومی کرده بودند و موضوع شب نامه و روز نامه و صبح نامه و ظهر نامه و پایان نامه سیاسی خود را به فرو کوفتن او و اهل و تبارش اختصاص داده بودند ، اکنون این دو راه یافته قدیم و جدید همدیگر را در آغوش گرفته اند .

آن همه گریبان چاک کردن دیروز برای اصول و اباحه گری سیاسی امروز بسیار ناشیانه بود و نه کار یک مرد سیاسی که خط بطلانی بر گذشته اصولگرایی کشی و آینده خود را تباه سازی تا افکار عمومی را مثلاً متقاعد سازی که فلان ، اصلاح طلب است !

این سوگواری بر اصولگرایی از سوی کسی که خود را نماد پایداری در اصول می داند کمدی سیاهی است که نه اصولگرایان راستین را اقناع و نه اصلاح طلبان واقعی را فریب می دهد و بیشتر ضعف و زوال اخلاق را می رساند .

موسیا آداب دانان دیگرند
سوخته جانان و روانان دیگرند

حقیقت اینیست که این هر دو چون دو لبه یک قیچی یک ماموریت دارند و کارشان هم فقط بریدن است اما نه به اراده خود که بر اساس دستوری و بوسیله دیگری ، این دولبه بر هم فرود می آیند تا اصلاح طلبان را قیچی کنند اما کارگردانان اصلی قضیه از یاد برده اند که اصلاح طلبی از جنس اندیشه است نه پارچه.

برو این دام بر مرغ دگر نه
که عنقا را بلند است آشیانه
عار نبود شیر را از سلسله
نیست ما را از رضای حق گله
شیر را بر گردن ار زنجیر بود
بر همه زنجیر سازان ” میر ” بود

این عزیزان گویی به ماقبل انقلاب بازگشته اند و از یاد برده اند که تفسیر بدون پیش فرض نا ممکن است . آنچه را تفسیر و تحلیل می کنند پیش فرض ناصوابی دارد که از جانب دیگران نوشته شده است و اینان فقط مجری اند و آن ساقط نمودن یک تفکر است که ممکن نیست . دوران شاهنشاهی ، مردم را رعیت می دانستند و تابع اوامر حکام ولی امروز مردم شهروند هستند و ناظر بر امور.

نکته ها چون تیغ پولادست تیز
گر نداری تو سپر واپس گریز
پیش این الماس بی اسپر میا
کز بریدن تیغ را نبود حیا

عجبا که دو چیز دانستن یک چیز و یک روح در دو قالب و دو روی یک سکه چه زود و در گفتار و کردار راه یافتگان دیروز و امروز خود را بخوبی نشان میدهد و رقیبان چون دشمن دیروز ، امروز یکدیگر را به تعریف و تمجید نشسته اند و راه و رسم حزبی فراموش نموده اند چنانکه شاهدیم.

هزار جامه معنی که من بپردازم
به قامتی که تو داری قصیر می آید

امید است به یاری خدای تعالی در بیان دیدگاهها و رویکردهای اجتماعی پروای اخلاق و حقوق مردم داشته باشیم .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیابانی گفت:

    ………. سلام. تقاضایی از حضرت عالی داشتم. اینجانب به نمایندگی چند هزار نفر از مردم شهر یاسوج قصد داریم که رای خودمان را در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بفروش برسانیم. لذا خواهشمند است با توجه به نفوذ حضرتعالی در میان سیاسیون استان، در صورتی که کسی را می شناسید که بتواند این خواسته غیرقانونی و غیرشرعی ما را اجابت نماید. معرفی نمایید، تا تعداد بیش از چند صد شناسنامه اصل را برای انتخبات آینده در اختیار ایشان قرار دهیم.
    و اما تقاضای غیر قابل باور ما: اینجانبان که در یکی از شهرهای بیابانی و بی آب کشور( یاسوج) در منطقه دور افتاده (شهرک امام حسین، شهرک جهاد و منطقه یلوار قرنی و…) زندگی می کنیم و در روزهای ماه رمضان از نداشتن آب خوردن در طول ساعات افطار تا سحر در مضیقه بوده و هستیم.( به طور مثال در 28 رمضان از ساعت 14 تا هم اکنون 24 آب خوردن نداریم) لذا با کمال بی ادبی از مسئوین دولت تدبیر و امید، با گستاخی و وقاحت تمام تقاضای آب خوردن و اگر می شود کمی هم آب برای شست و شوی ظروف داریم. البته در قبال دادن شناسنامه هایمان به نماینده مورد نظر آنان. منتظز خبرهای خوش شما هستم.

  2. واقع بین گفت:

    احسنت

    • دشترومی گفت:

      امیر کبیر بویراحمد افرادی مانند سید باقر موسوی و دکتر ملک حسینی و دکتر نیک اقبال هستند

  3. نقاره خانه گفت:

    درود بر امیر کبیر بویراحمد و دنا

  4. ح.ا- هم استانی مقیم تهران گفت:

    من آقای کفایی و دیدگاه های واقعی وی را نمی شناسم ، اما گمان می کنم که دیدگاهش را با نیکوپنداری و راست گفتاری نبشته است و تاکید می نمایم که افراد بی هویتی می کوشند تا با الحاق خود به اصلاح طلبی یا اصولگرایی ، صاحب هویت شوند. البته گچسارانی ها باید هوشیارتر از من باشند و به خوبی این مسئله را درک می کنند.

  5. دنا گفت:

    چقد همگان ادیب شده اند یا چقدما ادیب داشته ایم و نمی دانستیم .

  6. احسان معصومی گفت:

    اولا که همه انسانند، خواه چپ باشد خواه راست.آقای تاجگردون هم یک سیاستمدار در سطح ملی است. و عامل موفقیتشون هم همین تعامل گرایی است. ضمنا انگار ایشون با یزید ملعون نشست و برخاست کرده که اینچنین در وصفش اشعار سروده اند.

  7. حقیقت گفت:

    اقای تاجگردون دارد ادامه کارهای ناتوان سید را انجام میدهد از جمله پالایشگاه گچساران و غیره ……..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما