شنبه 4 مرداد 1393 - 16:22

راه اندازی بخش آنژیوگرافی به زودی در بیمارستان امام سجاد(ع)

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب در آینده نزدیک در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

احمد جاودانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجهیزات و وسایل مورد نیاز این بخش ها خریداری شده و در بازدیدی که سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از این بیمارستان داشتند، قول همکاری و مساعدت برای شتاب بخشی به راه اندازی این بخش ها را دادند.

وی بیان کرد:وضعیت پروژه های عمرانی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نیز در این بازدید از سوی استاندار مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت حل مشکلات پیش روی این طرح ها تاکید شد.

جاودانه کمبود فضای فیزیکی مناسب و نامناسب بودن راه ارتباطی بیمارستان امام سجاد (ع) را از جمله مشکلات آن عنوان کرد و گفت: راهکارهای توسعه و پیشرفت خدمات بهداشتی و درمانی در این بازدید از سوی رییس این بیمارستان مطرح و خواستار پیگیری و رسیدگی شدند.

وی اظهار کرد: فرزاد وفایی رییس بیمارستان امام سجاد(ع) در این بازدید از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد تا با همکاری شهرداری یاسوج احداث راه ارتباطی این بیمارستان به بلوار شهید رجایی شتاب بخشی شود.

جاودانه عنوان کرد: اتصال فاضلاب بیمارستان امام سجاد (ع) به شبکه فاضلاب شهری نیز از سایر درخواست های رییس این بیمارستان برای پیگیری بود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113962
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند بیمارستان گفت:

    احسنت بر این مدیران سخت کوش وخستگی ناپذیر استان اعم از استاندار فهیم و متولیان بهداشت ودرمان استان که هر روز شاهد تجهیز و راه اندازی سیستم جدید هستیم .خدمات درمانی در استان در این مدت متحول شده است .

  2. علی گفت:

    امام سجاد قتلگاه است هیچ کاریش نمیشه کرد .اما لازم است از تلاشهای دکتر چمن قدردانی کرد..بقیه ول معطلا…

دیدگاه شما