شنبه 4 مرداد 1393 - 15:39

(تصاویر) جهاد شبانه جوانان شهرستان لنده

به گزارش بویرنیوز، از یاسوج، چندین شب است که عده ای از جوانان مومن و روزه دار مساجد شهرستان لنده بعد از صرف افطار به همراهی روحانیون اعزامی و مبلغان دینی برای اجرای جهادی شبانه به قبرستان شهر لنده می آیند و تا پاسی از شب ضمن کار و تلاش برای رضای خداوند به قرائت دعای افتتاح می پردازند.
عده ای از جوانان مومن و روزه دار شهرستان لنده با حضور در قبرستان لنده اقدام به کندن شالوده سایبان نماز میت این قبرستان کرده که با محوریت روحانیون و مبلغان دینی و کمک های مردم فهیم شهرستان لنده صورت می گیرد.

هوای گرم و طاقت فرسای شهرستان لنده باعث شد که این جوانان با میل و رغبت خود شبانه برای جلب رضایت خدواند به کار و تلاش و جهاد شبانه مشغول شوند.
بدون شک خدمت بی منت و ایجاد روحیه جهادی در نوجوانان و جوانان مذهبی و بچه هیئتی ها یکی از شاخصه های اصلی آنان است که برای جلب رضایت خداوند، قدم های مستحکمی برمی دارند و اجر و مزد این کار خویش را با بخشش گناهان از دهنده بی منت خواهانند.

تصاویر تنها گوشه ای از فعالیت های و اقدامات خداپسندانه و جهادی این عزیران برای پیشرفت و سربلندی شهرستان و ایجاد سایبان برای قرائت نماز میت در تابستان و زمستان خواهد بود که حقیقتاً جای تقدیر دارد.

این جهاد شبانه متشکل از جوانان مساجد حضرت رسول اکرم(ص) شهرک شهید رجایی، مسجدحضرت ابوالفضل(ع) شهرک فجر، مسجد امام حسن مجتبی(ع) و مسجدصاحب الزمان (عج)و هیئت های مذهبی شهر لنده هستند.

منبع: شبیتان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113957
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا خیرشون بده

  2. ر گفت:

    شبانه یعنی مخفیانه اما اینطور که عالم خبردار شد

  3. نفس گفت:

    مهم نیته کاره شب و روز نداره

دیدگاه شما