شنبه 4 مرداد 1393 - 10:25

شهادت شهید گچسارانی در لباس دامادی + عکس

شهید شهباز بنیاءاصل حماسه سازی از تبار مکتب سرخ حسینی و رهرو راستین امام قاسم (ع) شهید داماد دشت کربلا در حالی که تنها 20 روز از آیین ازدواجش او می گذشت برای چندمین بار راهی کربلای جبهه های جتگ تحمیلی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این شهید والا مقام که در سنگر تعلیم و تربیت خدمت می کرد در سن 24 سالگی با پافشاری خانواده اش تصمیم به ازدواج گرفت.

انتخاب یک بانوی فرهنگی که خواهر همرزمش بود نتوانست روح بیقرار عاشق ولایت و وطن دوست او را بیش از 20 روز دور از جبهه ها نگه دارد.

خواهر شهید شهباز بنیاءاصل گفت: خدمت به خلق خدا مهمترین سفارش برادر شهیدش است.

صغری بنیاءاصل افزود: این شهید والا مقام نیکی به پدر و مادر را بهترین نوع نیکی به خلق خدا می دانست و از خواهران و برادران خود خواسته است تا می توانند با مردم مهربان باشند.

وی اظهار کرد: شهید شهباز در بخشی از وصیت نامه خود می گوید: مسلمانی تنها انجام دادن عبادات نیست بلکه ساختن زندگی براساس آموزه های دینی از خصوصیات بندگان مخلص خداست.

وی دایم الوضو بودن، مدارا با کسانی که در حق او کار بدی انجام داده بودند و مهمان نوازی را از مهمترین ویژگی های شهید شهباز بنیاء اصل ذکر کرد.

این جوان جهاگر و عاشق امامت و ولایت در سال یک هزار 338 در روستای نیمدور از توابع گچساران دیده به جهان گشود.

وی در حالی که تنها 25 روز از زمان ازدواجش می گذشت، زندگی که در نهایت سادگی و بدون هیچ گونه جشنی آغاز شد را ناتمام گذاشت و در 25 خرداد سال 62 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسید.

همسر این شهید والامقام می گوید: در بیست و پنجمین روز ازدواجمان نیمه شبی با صدای گریستن همسرم از خواب بیدار شدم ، از علت این حالش پرسیدم گفت: یکی از همرزمان شهیدم را در خواب دیدم که گفت: از قافله عشق عقب ماندی .

شهید شهبازبنیاء اصل همان روز به سرزمین حماسه و خون رهسپار شد و پنج روز پس از آن شربت شیرین شهادت نوشید.

آرامگاه این شهید در گلزار شهدای شهر دوگنبدان میعادگاه عاشقان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113921
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما