شنبه 4 مرداد 1393 - 0:08

یک پسر 16 ساله فسادهای مالی سیاستمداران امریکایی را فاش کرد

پسر 16 ساله امریکایی اپلیکیشن (برنامه ای)را با نام  Green House ساخته که با نصب آن می توان به فسادهای مالی یا آمار باورنکردنی از اموال سیاستمداران مشهور امریکایی پی برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاستمداران امریکایی دارای فسادهای مالی باورنکردنی هستند که بسیاری از آمارهای مالی آنها در هاله ای از ابهام قرار داشته و کمتر کسی از مبلغ دقیق اختلاس های مالی خبر دارد.

نوجوان شانزده ساله امریکایی برنامه ای با نام “Green House” طراحی کرده تا فسادهای مالی سیاستمداران امریکایی را فاش کند.

Green House در برابر White House یا همان کاخ سفید امریکا قرار گرفته و این نوجوان امریکایی نه تنها توانسته فسادهای مالی سیاستمداران کشورش را فاش کند بلکه در انتخاب اسم برنامه نیز با دقت و سیاست پیش رفته است.

برنامه Green House

پسر سازنده این برنامه معتقد است با Green House به خانه ای سبز و خالی از هرگونه فساد مالی می اندیشیده است به همین دلیل این نام را برای اپلیکیشن انتخاب کرده است. پس از دانلود و نصب رایگان این برنامه می توان از آن استفاده کرد. پس از نصب این برنامه، اسامی سیاستمدارانی که دارای اختلاس های مالی کلانی بوده اند آشکار می شود، سپس کاربران با قرار دادن اشاره گر موس روی هر یک از اسامی یا انتخاب اسم مذکور می توانند به اختلاس مالی یا فهرستی از منابع سیاستمدار پی ببرند.

“نیک روبین”، پسر شانزده ساله امریکایی در پاسخ به چگونگی دسترس به منابع یا اطلاعات مالی سیاستمداران گفت:” برای طبقه بندی فهرست مالی سیاستمداران، از یکی از سایت های مشهور امریکایی که هویت واقعی و همینطور منابع مالی سیاستمداران یا اشخاص مشهور امریکایی را فاش می کند، استفاده کرده است.”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113881
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما