پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 16:53

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

در آئینی و با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح این استان معرفی و از خدمات شهرام مهدوی رئیس قبلی بسیج دانش‌آموزی تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد نظامی سپاه فتح و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابوالحسن کریمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان معرفی و از خدمات شهرام مهدوی قدردانی و تجلیل شد.

در این آئین که در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان کهگیلویه برگزار شد، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمعیت 98 هزار نفری بسیج‌دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جمعیت عظیم دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای تقویت مبانی اسلام و افزایش بصیرت و آگاهی آنها نسبت به مسائل گوناگون جامعه است.

یونس امیری تقویت مهارت‌های علمی و تحصیلی و کسب تجارب زندگی دانش‌آموزان را از دیگر فرصت‌های بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: کسب 150 رتبه دو رقمی در پنج سال اخیر از مهمترین اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

امیری در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی، عقیدتی، مذهبی، فعالیت هزار حلقه صالحین در زمینه‌های معرفتی و بصیرتی از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

وی افزود: طرح هجرت سازمان بسیج دانش‌آموزی با حضور 20 هزار دانش‌آموز در 320 مدرسه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه مقاومت مردم غزه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم کوبیده است، اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال با اتحاد بیش از پیش مسلمانان جهان در یک نمایش بزرگ انسان‌دوستانه در جهت محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: این روز، روز دفاع از اسلام است و باید در این روز فرهنگیان، دانش‌آموزان، گروه‌های بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و سایر تشکلات دانش‌آموزی به صورت یکپارچه حضور پیدا خواهند کرد.

هادی‌ زارع‌پور تاکید کرد: طرح هجرت 3 در قالب ترمیم و زیباسازی در 23 مدرسه با حضور اعضای بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح از 11 مرداد الی 20 شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

در پایان ابوالحسن کریمی با حکم سردار امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی معرفی و از خدمات شهرام مهدوی تجلیل شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113728
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما